هدیه معلمان نمونه نقدی پرداخت می شود

جام جم آنلاین: وزیر آموزش و پرورش در ضیافت افطاری خبرنگاران در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه چرا هدیه پراید معلمان نمونه کشوری تاکنون پرداخت نشده است، گفت :‍ اعتبارات مبلغ مورد نظر را برای پرداخت ابلاغ کرده ایم و در قالب نقدی پول پراید به معلمان تعلق خواهد گرفت.

حمید رضا حاجی بابایی در پاسخ به این پرسش که آیا مبلغ مورد نظر با توجه به تغییر قیمت پراید به روز محاسبه خواهد شد با رد این مطلب گفت: به همان میزانی که در اردیبهشت ماه قول داده شد پرداخت می شود.

در مراسم تجلیل از معلمان نمونه کشوری به ۳۰۰ نفر ازاین معلمان در مراسمی قول اهدای یک دستگاه پراید به آنان داده شده بود.

آقای حاجی بابایی همچنین در ادامه درباره موضوع جذب مربیان یا معلمان قرانی خاطر نشان کرد:‌ این دسته از مربیان براساس آزمونی که برجستگان قرانی از انان خواهند گرفت جذب می شوند و نیاز ما برای مدارس قرانی به انان جدی است.

وی درباره اینکه آیا مربیان قرانی به استخدام رسمی درمی آیند خاطرنشان کرد: به همه کسانیکه تصور می کنند مربیان قرانی استخدام رسمی درمی آیند اعلام میکنم که استخدام رسمی نیست و کار معین است.

وی در ادامه درباره گسترش مدارس استعداد درخشان در شهر تهران گفت: مدارس استعداد درخشان در سه سال پیش به ۲۰۲ مدرسه با تعداد ۶۰ هزار دانش آموز می رسید که هم اکنون این دسته از مدارس به ۴۵۰ مدرسه و ۱۲۱ هزار دانش آموز بالغ می شود.

وزیر آموزش و پرورش اشاره ای به برنامه وزارتخانه مطبوعش برای جذب ۲۰ هزار خدمتکار (سرایدار) مدارس در برخی استانهای کشور اشاره کردو افزود: دولت برای این مهم مجوز صادر و تامین مالی آنرا نیز پیش بینی کرده است و نیازی به مجوز مجلس نیست.

وی افزود: این دسته از خدمتکاران با مدرک پنجم ابتدایی و سوم راهنمایی به صورت قردادی جذب می شوند اما استخدام نمی شوند چرا که پنجم و سوم راهنمایی امکان استخدام رسمی به لحاظ قانونی ندارند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد:‌البته همه افرادی که جذب می شوند بین ۲۰ تا ۳۰ ساله خواهند بود و همه آنان نیز از مناطق بومی جذب خواهندشد.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محفوظ:

    با سلام و احترام . هدیه ی مذکور تا امروز که چهارشنبه پنجم مهرماه است به معلمان نمونه پرداخت نشده ، ضمن اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ، روز به روز از ارزش آن کاسته می شود .
    با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.