هرجا اراده کنیم دشمن را متوقف می‌کنیم

ایرنا: سردار سرتیپ ‘حسین سلامی’ در همایش اساتید بسیجی در سالن همایش های صدا و سیما اظهار داشت: انقلاب اسلامی نسخه ای به روز شده از بعثت پیامبر اکرم و امامان معصوم است و در زمانی متولد شد که امپراتوریهای بزرگ غرب و شرق بر جهان تسلط بلا منازع داشتند.

سلامی خاطر نشان کرد: در ابتدا تصور می شد که انقلاب اسلامی نیز مانند سایر انقلاب ها در نظام بین الملل هضم می شود اما انقلاب اسلامی برعکس تمامی انقلابها به رشد شتابدار خود ادامه داد.

وی ادامه داد: بزرگترین موضوعی که قدرتهای بزرگ به خاطر آن با انقلاب اسلامی درگیر شدند ارائه مدلی برای حکومت بود.

جانشین سپاه پاداران افزود: هنر امام خمینی (ره ) این بود که نظم حاکم در دوران جنگ سرد را بر هم ریخت که از ان زمان تا کنون به مقاومت خود ادامه داده است.

وی اظهار داشت: امروز نمایندگان انقلاب اسلامی در مسکو یک تنه در مقابل شش قدرت جهانی ایستاده اند و نظام فکری دشمن را به هم ریخته اند.

وی خاطر نشان کرد: همه قدرتها از ابتدا سعی در کاهش قدرت نفوذ انقلاب اسلامی داشتند و رفتارهای ریاکارانه برخی دولت ها که به ظاهر خود را مایل به ما نشان می دهند واقعیت ندارد.

سلامی گفت: دشمنان در تمامی جبهه ها به نبرد با انقلاب اسلامی می پردازند به طوریکه در تحریم اقتصادی همه در یک طرف ایستاده اند و انقلاب اسلامی در طرف دیگر ایستاده است.

وی با بیان اینکه امنیت ۶۰ درصد انرژی دنیا توسط ما برقرار می شود گفت: اراده ایران است که اجازه می دهد چرخ اقتصاد جهانی آرام بچرخد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بخش دیگری از سخنان خود به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: انقلابهای کشورهای اسلامی روند تکاملی خود را می گذراند و با ویژگیهای انقلاب اسلامی تفاوت دارد.

سلامی در عین حال افزود: استکبار جهانی همه توان خود را در سوریه جمع کرده و با مسلح کردن نیروهای خود تلاش کرد تا علیه انقلاب اسلامی پاتکی بزند که این همه ظرفیت استکبار جهانی بود.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.