هرگونه بی‌حرمتی به آیت‌الله‌ مصباح یزدی دور از شان جامعه اسلامی است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: بزرگانی همچون شخصیت‌های جامعه مدرسین،‌ اکثریت جامعه روحانیت و افرادی مانند آیت‌الله مصباح یزدی از ارزش‌ها، ذخایر و سرمایه‌های اصلی انقلاب محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتیممتازنیوز، در خصوص توهین برخی از سایت‌ها به آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: در کشور ما شخصیت‌هایی وجود دارند که سرمایه‌های انقلاب، اسلام،‌ نظام، حوزه‌های علمیه و امت اسلامی به شمار می‌روند.

وی افزود: ما برای تمام این بزرگان ارزش قائل هستیم و بزرگانی همچون شخصیت‌های جامعه مدرسین،‌ اکثریت جامعه روحانیت و افرادی مانند آیت‌الله مصباح یزدی از ارزش‌ها، ذخایر و سرمایه‌های اصلی انقلاب محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به فضائل اخلاقی آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: بالا بودن جایگاه علمی، معنوی و فلسفی این عالم گرانقدر بر هیچ‌کس پوشیده نیست طوری‌ که حتی یکی از کسانی که از مخالفین اصلی آیت الله مصباح محسوب می‌شد وی را مطهری کامل نامید و این اذعان، گواهی بر این ادعا است.

وی تاکید کرد: توهین به شخصیت‌‌های برجسته انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و این سرمایه‌ها نباید اینگونه تضعیف شوند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعیدی با بیان اینکه در هر کشوری اسطوره‌ها و شخصیت‌های برجسته مورد احترام خاصی قرار می‌گیرند، متذکر شد:‌ به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و به نمایندگی از این نهاد انقلابی تاکید می‌کنم که نگاه ما به این شخصیت‌ها صرف نظر از هر گرایش و جناح گرایی مستقل بوده، و با ارج نهادن به شخصیت آنها، هرگونه بی‌حرمتی به آنان را دور از شان جامعه اسلامی می‌دانیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.