هر شب ساعت ۱۹.۳۵ شبکه اول سیما

به گزارش خبرآنلاین، نزدیک شدن به آغاز جشن بزرگ کتاب در کشور و آغاز بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، شبکه های مختلف سیما و صدا را در تدارک تولید و پخش برنامه هایی در حوزه کتاب و کتابخوانی قرار داده است. اگرچه در شبکه های مختلف سیما، برنامه های کوتاه معرفی کتاب در حوزه های خاصی مانند دفاع مقدس و کتب دینی و تربیتی وجود دارد اما تقریبا تنها برنامه مربوط به حوزه کتاب در تلویزیون که به ایام برگزاری نمایشگاه کتاب محدود نمی شود، «کتاب ۴» شبکه چهارم سیماست.

بنابراین گزارش، بعد از تعطیلی برنامه خوب «باغ کاغذی» در شبکه سوم سیما، حالا و در برنامه ای جدید، از دوم اردیبهشت برنامه ویژه ای با عنوان «اردیبهشت کتاب» هر شب با اجرای علیرضا غفاری روی آنتن شبکه اول سیما رفته که برنامه ای است متفاوت، کوتاه و گویا که از زاویه ای جدید به حوزه نشر و نویسندگان و آثارشان می پردازد. 

این برنامه که تا پایان اردیبهشت هرشب ساعت ۱۹٫۳۵ دقیقه روی آنتن می رود؛ قرار است  مهمان‌هایی چون «محمدرضا بایرامی، مصطفی رحماندوست، حسام الدین سراج، علی شاه حاتمی، سید مجتبی حسینی، ابوالفضل زرویی نصرآباد، محمدرضا زائری، مجید سرسنگی، سارا عرفانیان، شهرام شکیبا و … را به شبکه اول سیما بیاورد.

میهمان امشب برنامه اردیبهشت کتاب (۴ اردیبهشت) مصطفی رحماندوست است.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.