هر ماه ۲۶۳ میلیون نفر سرگرم بازی پرندگان خشمگین می باشند

۲۶م دیماه ، موبنا- آمارها نشان داده که در طول آخرین ماه سال ۲۰۱۲ بیش از ۲۶۳ میلیون نفر اقدام به بازی Angry Birds کردند.

با وجود گذشت چند سال از عرضه بازی Angry Birds، این بازی همچنان محبوبیت است و هر روز به تعداد کاربرانش افزوده می‌شود. به طوری که در طول ماه دسامبر، ۲۶۳ میلیون نفر Angry Birds بازی کردند.

گزارش‌ها حاکی است که در طول اولین هفته از سال ۲۰۲۴ میلادی ۳۰ میلیون بار از این بازی دانلود شد و آمار دانلود این بازی در روز کریسمس به هشت میلیون بار رسید.
آمارها نشان داده ماهانه تعداد کاربران فعال این بازی ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

پرندگان خشمگین یک بازی ویدیویی فکری، ساخته راویو موبایل است که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز انتشار یافت. در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی که داخل آنها پناه گرفته‌اند را نابود کنند.

این بازی در سال ۲۰۰۹ برای پلات‌فورم آی‌اواس اپل انتشار یافت و ۱۲ میلیون کپی از این بازی در فروشگاه نرم‌افزاری دانلود شد.

بعد از موفقیت این بازی نسخه‌های دیگری از آن نیز تولید و عرضه شد که با توجه به محیط جذاب و ریتم کمدی با موفقیت بیشتری روبه رو شد، به طوری که تخمین زده می‌شود در مجموع بیش از یک میلیارد دفعه توسط کاربران دانلود شده‌اند.

این بازی تقریبا هر فصل با یک به روز رسانی تازه همراه‌ است و علاوه بر این نسخه‌های اختصاصی از این بازی به مناسبت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.