هشدار به متقاضیان مسکن مهر پردیس/ارسال پیامک‌هایی که حساب متقاضیان مسکن مهر را خالی می‌کند

در حالی که متقاضیان مسکن مهر پردیس که واجد‌الشرایط هستند باید آورده خود را پرداخت کنند، برخی سودجویان از طریق ارسال پیامک شماره حساب‌هایی را به متقاضیان برای پرداخت این مبلغ ارسال می‌کنند، از این‌رو متقاضیان باید بدانند که این مبلغ را تنها به حساب‌های مسدود خود در بانک مسکن واریز کنند.
 در حالی که از شانزدهم خرداد‌ماه سال جاری ثبت‌نام مسکن‌‌های مهر آغاز شده و از چندی پیش نیز فرم متقاضیان وارد مرحله‌ی پالایش شده است، شواهد بیانگر حضور سود‌جویان و متخلفان در مراحل ثبت‌نام است.

 از آنجایی که در اوایل ماه گذشته پالایش و بررسی شرایط متقاضیان با ظرفیت روزانه یک هزار نفر آغاز شده است، در حال حاضر متقاضیانی که فرم «ج» آنها پس از بررسی، سبز اعلام شده است، اکنون باید در این مرحله آورده‌ی خود را واریز کنند.
در این مرحله متاسفانه از سوی برخی از سودجویان تخلف صورت گرفته و متخلفان شماره حساب‌هایی را از طریق پیامک به متقاضیان برای واریز آورده ارسال می‌کنند. 

بسیاری از متقاضیان نیز بدون آگاهی، آورده‌ی اولیه خود را به شماره حسابی که از طریق این پیامک به آنها ارسال شده است، واریز کرده‌اند. از این‌رو به متقاضیان واجد الشرایطی که آورده‌ی آنها در مرحله‌ی اول باید پنج میلیون تومان باشد، تنها به شماره حسابی که به نام خود در بانک مسکن شده است، واریز کنند.
 براساس این گزارش، شرکت عمران پردیس اعلام کرده است واریز وجه نقد به هر حسابی نزد هر بانک دیگری هیچ تعلق و ربطی به این شرکت و مسکن‌های مهر پردیس ندارد.
 آورده متقاضیان باید به حساب‌های مصدود نزد بانک مسکن که به‌نام خود متقاضی است، ولی امکان برداشت از آن وجود ندارد، واریز شده و شرکت عمران پردیس تنها مرجعی است که می‌تواند طی ساخت‌وساز واحد‌های مسکن مهر پردیس از این حساب‌های مصدود برداشت کنند.
 ۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.