هشدار سازمان تاکسیرانی به شرکتهای خصوصی

معضل شارژ ماهانه تاکسی های سبز به گوش مسئولان هم رسید؛

هشدار سازمان تاکسیرانی به شرکتهای خصوصی

عصر خودرو : شهر تهران حدود ۸۰ هزار تاکسی زرد و سبز دارد که روزانه ۶ میلیون مسافر را جابه جا می کنند و جزء‌ بزرگترین ناوگان تاکسیرانی جهان است؛ اما نظارت بر ۸۰ هزار تاکسی به صورت مستقیم کار آسانی نیست.

به نقل از مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکیل شرکتهای خصوصی برای نظارت بر تاکسی های سبز گفت: این شرکتها متأسفانه هنوز به صورت کامل راه نیفتاده اند و خدمات درستی به رانندگان ارائه نمی دهند.

احمدی بافنده افزود: این در حالی است که ارائه خدمات از سوی شرکت ها باید طوری باشد که رانندگان احساس نکنند تنها مبلغ ماهانه ای به عنوان شارژ پرداخت می کند بلکه احساس کنند خدماتی هم در قبالش دریافت می کنند.

وی اظهار داشت: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر تصمیم داریم درآمدی را برای شرکتهای خصوصی تاکسیرانی ایجاد کنیم تا فشار از روی رانندگان تاکسی برداشته شود و همچنین محل درآمدی نیز برایشان فراهم شود.

احمدی بافنده با اشاره به این محل درآمد گفت: تبلیغات بر روی سقف و بدنه تاکسی ها از جمله اقداماتی است که می تواند به درآمد رانندگان تاکسی کمک کند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی بیان کرد: در این رابطه هماهنگی هایی نیز با پلیس راهور و وزارت راه صورت گرفته تا مشکلی برای رانندگان پیش نیاید.
احمدی بافنده خاطر نشان کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر هیچ شرکتی حق گرفتن شارژ ماهیانه بیشتر از مبلغ تصویب شده را ندارد و در صورت مشاهده چنین امری توسط سازمان تاکسیرانی به شدت برخورد خواهد شد.

چهارشنبه ۷ تیر   ۱۰:۲۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.