هفته ۲۱ لیگ برتر فوتسال/ تداوم صدرنشینی صبا با برپایی جشنواره گل برابر میثاق

۱۸ام بهمن ،

18600.jpg

تیم فوتسال صبای قم موفق شد با کسب پیروزی پر گل برابر میثاق، همچنان صدر جدول را در تصاحب خود نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال امروز(چهارشنبه) برگزار شد و تیم های منصوری قرچک، صبای قم، ارژن شیراز، شهرداری ساوه و گیتی پسند برابر حریفان به برتری رسیدند.

در یکی از مهم ترین بازی های این هفته صبای قم با نتیجه هشت بر پنج از سد میثاق تهران گذشت. صبا با این برد همچنان در صدر جدول باقی ماند و فاصله امتیازی اش با گیتی پسند را حفظ کرد. از طرفی هم گیتی پسند که میزبان دبیری تبریز بود به سه امتیاز بازی دست یافت با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا فاصله یک امتیازی اش با صبای قم حفظ شود.

همچنین در دیگر بازی امروز شهید منصوری قرچک موفق شد با نتیجه چهار بر دو از سد راه ساری بگذرد. مدافع عنوان قهرمانی در حالی به این برد خارج از خانه دست یافت که چهار روز قبل قرار بود دیگر در بازی های لیگ حضور پیدا نکند و هیچ تمرینی را برای این بازی انجام داد.

اکبر تقوی، سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در تماس با خبرنگار ایسنا پس از این بازی بیان کرد: “بازیکنان برابر راه ساری از جان مایه گذاشتند و با همه مشکلات و ناامیدی‌ها پیروزی بدست آوردند. بنابراین از مسوولان قرچک انتظار داریم تا بالاخره وضعیت تیم را مشخص کنند و بگویند که صاحب تیم کیست!”

امروز همچنین ارژن شیراز بالاخره پس از هفته ها ناکامی به پیروزی رسید تا برای ماندن در لیگ برتر امیدوار شود. این تیم با نتیجه پنج بر چهار از سد گاز خوزستانی گذشت که یکی از کاندیدای سقوط است و با نتیجه امروز رقابت بین تیم های هلال احمر تبریز، ارژن شیراز و گاز خوزستان برای ماندن به اوج رسید.

در پایان هفته بیست و یکم، تیم های صبا، گیتی پسند، منصوری، دبیری، حفاری و فرش آرا به ترتیب در رده های اول تا ششم جدول رده بندی قرار دارند.

نتایج کامل بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

راه ساری ۲- شهید منصوری قرچک ۴

فرش آرای مشهد ۳ – هلال احمر تبریز ۳

شهرداری ساوه ۵ – شرکت ملی حفاری اهواز ۴

ارژن شیراز ۵ – گاز خوزستان ۴

صبای قم ۸ – میثاق تهران ۵

گیتی پسند اصفهان ۳ – دبیری تبریز۲

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.