پایان هفته‌ چهاردهم لیگ برتر فوتسال/ شاهکار شاگردان خوراکچی و تداوم صدرنشینی صبا

۴ م دیماه ،

چهاردهمین هفته از لیگ برتر فوتسال امروز (دوشنبه) با برگزاری سه بازی پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه بازی‌های هفته‌ چهاردهم لیگ برتر فوتسال امروز به صورت همزمان ساعت ۱۵ سه دیدار برگزار شد که طی آنها صبای قم، گیتی‌پسند اصفهان، میثاق تهران به پیروزی رسیدند.

در یکی از دیدارهای حساس امروز ، میثاق تهران در سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران میزبان شهید منصوری قرچک بود و موفق شد در پایان با نتیجه‌ هفت بر چهار تیم پر مهره قرچکی را از پیش‌رو بردارد.

شاگردان خوراکچی که در هفته‌های اخیر در کسب نتیجه‌ ناکام بودند با پیروزی برابر منصوری شگفتی خلق کردند. البته این پیروزی در جایگاه میثاق تاثیری نداشت و این تیم با ۱۳ امتیاز همچنان در رده دهم باقی ماند.

منصوری نیز به جایگاه ششم جدول سقوط کرد و فاصله امتیازی‌اش با صدر جدول را به عدد ۱۰ افزایش یابد.

امروز همچنین صبای قم که به تازگی محسن حسن زاده را روی نیمکتش می‌بیند با نتیجه‌ شش بر دو شهرداری تبریز را از پیش‌رو برداشت تا با کسب ۳۲ امتیاز صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشد.

گیتی‌پسند اصفهان نیز امروز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک راه ساری را از پیش رو بردارد. اصفهانی‌ها هرچند در این بازی سه امتیاز را کسب کردند اما اختلاف یک امتیازی‌شان با صدر جدول همچنان باقی ماند.

نتایج کامل بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال:

گیتی‌پسند اصفهان ۲ – راه ساری یک

صبای قم ۵ – شهرداری تبریز یک

میثاق تهران ۷ – شهید منصوری قرچک ۴

شرکت ملی حفاری اهواز ۶ – گاز خوزستان ۲

شهرداری ساوه ۶ – فرش‌آرای مشهد ۵

دبیری تبریز ۳ – هلال احمر تبریز یک

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم‌های صبای قم، گیتی‌پسند اصفهان، حفاری اهواز، فرش‌آرای مشهد، دبیری تبریز و منصوری قرچک در رده‌های اول تا ششم قرار دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.