هفت خوان رستم برای سرمایه گذاران ۱۰ برابر شد!

۳۱فروردین۱۳،

برخی اوقات دریافت جواب استعلام ها ۲ تا سه سال به طول می انجامد و ناگهان پس از صرف این همه وقت وانرژی یکی از سازمان ها پاسخ استعلامش منفی است و اینگونه همه زحمات چندین ساله به هدر می رود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم سپیدان گفت: سرمایه گذاران در فارس برای دریافت پاسخ استعلام ها و مجوز اجرای یک پروژه، به جای هفت خوان رستم باید هفتاد خوان را بگذرانند.

به گزارش مهر، سیدعنایت‌الله هاشمی در جمع صنعتگران و تولید کنندگان فارس افزود: بعضی اوقات دریافت جواب استعلام ها ۲ تا سه سال به طول می انجامد و ناگهان پس از صرف این همه وقت وانرژی یکی از سازمان ها پاسخ استعلامش منفی است و اینگونه همه زحمات چندین ساله به هدر می رود.

وی پیشنهاد داد: برای جلوگیری از این امر بهتر است کمیسیونی در استانداری فارس تشکیل شود تا قبل از اینکه سرمایه گذاران به دنبال استعلام ها بروند طرح وی بررسی شود که آیا امکان اجرای آن در استان و محل مورد نظر سرمایه گذار وجو د دارد یا خیر تا در صورت منفی بودن جواب سرمایه گذار دچار این همه ضرر و زیان و اتلاف وقت نشود.

نماینده مردم سپیدان در مجلس همچنین گفت: راهکار منطقی برای جلوگیری از بروز این اتفاقات، توسعه شهرک های صنعتی در استان است به گونه ای که همه شهرستانها دارای شهرک صنعتی آماده واگذاری زمین باشند و از همه خدمات زیربنایی برخوردار باشند.

هاشمی اضافه کرد: برای این امر باید اعتبارات شهرک های صنعتی افزایش باشد و اعتبارات قابل توجهی باشد.

وی همچنین از صنعتگران، هیات نمایندگان و کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی شیراز خواست تا برای رفع مشکلات نظر و پیشنهادات خود را به صورت مکتوب به مجمع نمایندگان فارس و یا استانداری فارس ارائه دهند تا این دو نهاد به پیگیری آنها و طرح آنها در قالب طرح یا لایحه در مجلس بپردازند. 

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.