هفت نامزد عضویت در هیات نظارت بر نمایندگان انتخاب شدند

‘عبدالرضا مصری’ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان این که مهلت ثبت نام اعضای هیات نظارت بر نمایندگان روز گذشته پایان یافت، افزود: تا پایان وقت اداری دیروز، هفتاد و دو نفر از نمایندگان برای عضویت در هیات نظارت بر نمایندگان ثبت نام کردند که نهایتا هیات رییسه در رای گیری که به صورت مخفی انجام داد، پنج نفر از این نمایندگان را انتخاب کرد.

وی با یادآوری این که هفت نفر از نمایندگان باید به عضویت هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درآیند، ادامه داد: هیات رییسه مجلس، پنج نفر از این افراد را انتخاب کرد و دو نفر باقی مانده از سوی کمیسیون های اصل نود قانون اساسی و حقوقی و قضایی مجلس انتخاب شدند.

به گفته وی، ‘روح‌الله حسینیان’ نماینده تهران، ‘موسی غضنفرآبادی’ نماینده بم، ‘سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد’ نماینده تهران، ‘عزیز اکبریان’ نماینده کرج، ‘محمدحسن میرمحمدی’ نماینده گلپایگان، ‘غلامرضا اسداللهی’ نماینده تربت جام و ‘عوض حیدرپور’ نماینده شهرضا، هفت نماینده ای هستند که برای عضویت در هیات نظارت بر نمایندگان مجلس انتخاب شده اند و قرار است در جلسه علنی فردا – سه شنبه – مجلس درباره آنان رای گیری صورت می گیرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر این افراد رای لازم را در صحن علنی مجلس کسب نکنند، هیات رییسه افراد دیگری را معرفی می کند.

سیام**۹۱۲۱**۱۵۷۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۴۴۲۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.