هلاکت شماری از تروریست ها در سوریه

۲۰م آذر ،

عملیات نیروهای مسلح ارتش سوریه در معره النعمان به هلاکت شماری از تروریست ها منجر شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، نیروهای ارتش سوریه با اجرای عملیاتی در اطراف معره النعمان در ادلب شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند و شماری از آنها را نیز زخمی کردند.
دو تن از این تروریست ها از جمله احمد العبسی رهبر این گروه شناسایی شده اند.
خبر دیگر اینکه یک منبع نظامی سوری گفت: با توجه به عملیات گسترده پاکسازی اشخاص مسلح تروریست و نتایج ملموسی که ارتش و نیروهای مسلح  به دست آورده اند ماه آینده میلادی ، ماه اتفاقات غافلگیر کننده نظامی ارتش و نیروهای مسلح سوریه خواهد بود.
این منبع افزود: نیروهای ارتش و نیروهای مسلح سوری که در سه هفته قبل توانسته اند پایگاههای اشخاص مسلح جبهه نصرت را درتعداد بسیاری از مناطق و مشخصا در ریف حلب و شهر حلب و ریف دمشق نابود کنند به اشخاص مسلح و تجهیزات آنان تلفات و خسارات سنگینی وارد کرده اند .
وی خاطر نشان کرد ، تحرک سریع و بررسی شده و غافلگیر کننده نیروهای ارتش سوریه در محورهای مختلف سبب سردرگمی عناصر شبکه القاعده شده و آنها را به طعمه آسانی در چنگال نیروهای ارتش که هزاران نفر از تروریستها را کشته و زخمی و دهها نفر را دستگیر کرده اند تبدیل کرده است.
نیروهای ارتش همچنین صدها بمب را خنثی و دهها هزار قبضه سلاح و مهمات و سلاحهای سبک و نیمه سنگین را مصادره کرده اند.
این منبع تصریح کرد: شدت عمل نیروهای ارتش همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند تا تکلیف را روشن کنند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز در گزارشی از آخرین اوضاع امنیتی شهر حلب اعلام کرد، نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی ضربتی در مسیر جاده فرودگاه این شهر، خسارتهای سنگینی را به گروه های مسلح تروریستی وارد و امنیت را در این مسیر برقرار کردند.
ارتش در عملیات تامین جاده فرودگاه شهر حلب که به عنوان دومین شهر بزرگ سوریه به شمار می رود، ده ها تن از شورشیان مسلح را از پای درآوردند و تجهیزاتشان را منهدم کردند.
برپایه این گزارش، یگان دیگری از ارتش، بیمارستان مرکزی شهر حلب را به طور کامل از حضور شورشیان مسلح پاکسازی کرد ، پس از آن که تروریستها این بیمارستان را به مقری برای انبار اسلحه و مهمات خود درآورده بودند.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.