همایش ورزشگاه آزادی، رنگ و بوی انتخاباتی دارد/ برگزاری همایش تحقیق و تفحص را درپی خواهد داشت

۲۱فروردین۱۳،

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور در استادیوم آزادی، رنگ و بوی انتخاباتی دارد، گفت: در صورت برگزاری همایش، تقحیق و تفحصی از منابع هزینه‌ای، هدف برگزاری همایش و خروجی همایش برای کشور انجام خواهد شد.

“محمدحسن آصفری” نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، برگزاری جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، با سخنرانی رئیس‌جمهور را حرکت انتخاباتی دولت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خواند و گفت: بهتر است دولت به جای برگزاری اینگونه همایش‌ها، کنگره‌ها و جلساتی که هیچ خروجی برای مردم و کشور ندارد و هیچ مشکلی از مشکلات معیشتی و بیکاری را حل نمی‌کند، وقت خود را صرف حل مشکلات اقتصادی کشور کند، چرا که این باشکوه‌ترین کنگره و همایش خواهد بود.

وی در ادامه افزود: برگزاری این همایش جز اینکه وقت مدیران دستگاه‌های اجرایی را بیهوده می‌گیرد، خروجی دیگری ندارد و ما نیز امیدواریم دولت به جای برگزاری این همایش همه برنامه‌ها، هزینه‌ها و وقت خود را برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم خرج کند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی، با تاکید بر اینکه اگر ما دنبال خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی هستیم، شرط لازم آن بالابردن سطح رضایتمندی مردم است، اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم و رضایتمندی آنها بالاترین ارزش را دارد؛ چرا که مردم خود خادمین کشور را بهتر می‌بینند و نیازی به برگزاری این همایش‌ها نیست.

آصفری با بیان اینکه برگزاری این همایش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، رنگ و بویی انتخاباتی دارد، تصریح کرد: این اقدام، اقدامی غیرقانونی و خلاف مشی خدمت به مردم است، ضمن اینکه این اقدام نمونه سوء‌استفاده آشکار از امکانات عمومی و بیت‌المال برای هزینه‌کرد در انتخابات است.

وی با بیان اینکه این اقدام می‌تواند اثرات منفی برای دولت داشته باشد، گفت: مجلس مخالف برگزاری این دست همایش‌هاست، ولی چنانچه این همایش برگزار شود، تحقیق و تفحصی از منابع هزینه‌ای، هدف برگزاری همایش و خروجی همایش برای کشور انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ محمد شریف ملک‌زاده، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برگزاری جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور با حضور مقام‌های عالی کشور در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی در ۲۸ فروردین‌ماه خبر داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.