همایش شرکای ماندگار موسسه مالی و اعتباری مهر در سنندج برگزار شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل موسسه مالی و اعتباری مهر استان کردستان در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از مشتریان کلیدی مؤسسه شامل سپرده گذاران و وام گیرندگان خوش حساب است.

وی با اشاره به پیام اصلی این همایش اظهار داشت: همه تلاش و کوشش های ما در برگزاری این همایش اعلام این نکته است که بانک ها و مؤسسه های مالی به این باور برسند که سرمایه اصلی آنها مشتریان و مردم جامعه هستند.

وی ترویج بانکداری اسلامی و تلاش برای استفاده بهینه از منابع مالی مردم در جهت ایجاد اشتغال و حرفه های کوچک و خانگی را سرلوحه فعالیت های مؤسسه مالی و اعتباری مهر اعلام کرد.

وی افزود: بیش از ۱۲۲ هزار سپرده گذار کردستانی در ۱۱ شعبه سطح استان از بهترین مشتریان مؤسسه هستند.

وی آغاز فعالیت مؤسسه مالی و اعتباری مهر را در استان کردستان سال ۷۵ اعلام کرد و گفت: این موسسه با رسالت اصلی انجام فعالیت های مالی در جهت تحقق بانکداری اسلامی فعالیت خود را در کردستان آغاز کرده است.

عسکری، مهم ترین خدمات این مؤسسه را به دو صورت ارائه وام های خرد و قرض الحسنه خرد و تسهیلات مشارکتی و عقود اسلامی اعلام کرد و افزود: بیشترین جامعه آماری مشتریان این موسسه اقشار متوسط به پایین جامعه است.

به گفته وی ۱۷ درصد از تسهیلات پرداختی این موسسه بصورت قرض الحسنه بوده که این میزان نسبت به سایر مؤسسه های مالی نرم بالایی است.

وی متوسط تسهیلات پرداختی این مؤسسه مالی و اعتباری را میانگین ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در سال جاری بیش از ۴۵ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به سه هزار و ۲۰۰ مشتری پرداخت کرده ایم.

وی میزان معوقات موسسه مالی و اعتباری مهر را در کل حدود پنج درصد خواند و گفت: مشتریان این موسسه جزء خوش حساب ترین مشتریان هستند و مؤسسه مالی و اعتباری استان کردستان در حال حاضر در میزان معوقات رتبه نهم کشوری را دارد.

وی میزان تسهیلات پرداختی موسسه مهر به کردستانی ها از آغاز فعالیت را بیش از شش هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه زیر ساخت های عمرانی نیز فعالیت های قابل توجهی با مشارکت این مؤسسه در سطح استان صورت گرفته است.

عسگری حمایت از خانواده های آسیب پذیر در کردستان را یکی دیگر از فعالیت های خیرخواهانه این مؤسسه عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکلات زندانیان جرایم غیرعمد و توانمندسازی ۲۳۷ زندانی بالغ بر هشت میلیارد ریال وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

رییس حوزه دفتر مدیر عامل این موسسه نیز گفت: مشتریان بهترین سرمایه های موسسه مالی و اعتباری مهر هستند.

حسین امینی افزود: مشتری محوری و تلاش برای ارتقاء جایگاه مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی موسسه مهر یکی از برنامه ها و آینده نگری های ما است.

وی ارتقاء جایگاه مشتریان و شناسایی و درک دقیق از انتظارات مشتریان و تلاش برای جلب رضایت آنها و ایجاد زمینه برای معرفی خدمات بانک مهم ترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به پیشینه بانک مهر اقتصاد گفت: این بانک در سال ۱۳۷۲ به عنوان موسسه قرض الحسنه بسیجیان شکل گرفت و در سال ۱۳۸۴ به عنوان مؤسسه مالی و اعتباری مهر تا سال فعالیت کرده و انشاءا… در آینده نزدیک تحت عنوان بانک مهر اقتصاد با هدف توسعه برنامه های بانکداری اسلامی فعالیت می کند.

وی ارائه خدمات نوین بانکی و مطرح شدن در خاورمیانه، گستردگی محصولات متنوع و نوین بانکداری اسلامی را چشم انداز سال ۹۵ بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و افزود: تلاش برای رشد و بالندگی ایران اسلامی رسالت اصلی این بانک است.

وی تعداد شعبه های ارائه دهنده خدمت به مشتریان بانک مهر اقتصاد در کشور را ۷۲۵ باجه عنوان کرد و افزود: بیش از ۹ میلیون مشتری از خدمات این بانک بهره مند هستند که در کنار این شعبه ها ۷۴۳ عابر بانک و شش هزار و ۱۴۶ پایانه فروش نیز فعال است.

وی راه اندازی باشگاه مشتریان مهر را یکی از بهترین اقدامات بانک برای ارج نهادن به مشتریان بانک اعلام کرد و افزود: شناخت بیشتر و تعامل مشتریان، ایجاد هم افزایی بین مشتریان و تعاملات مالی بین آنها ،ارج نهادن به حقوق مشتری و شناسایی انتظارات اصلی مشتریان را از اهداف تشکیل این باشگاه خواند.

امینی خدمات مشاوره مالی ویژه، تخفیف کارمزد خدمات بانکی، بهره مندی از خدمات الکترونیکی ویژه و خدمات غیر مالی و غیر بانکی را بسته به طبقه بندی مشتریان از خدمات باشگاه مشتریان مهر معرفی کرد.

مشتریان مهر برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باشگاه مهر می توانند به آدرس www.mebank.ir/c-club اینترنتی مراجعه نمایند.ک/۲

۷۳۵۴/۵۳۳

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.