همایش کشوری پیشگیری، ایمن سازی و امدادرسانی در کرمان برگزار شد

مدیر برگزاری همایش کشوری پیشگیری، ایمن سازی و امدادرسانی به خبرنگار ایرنا گفت: حدود ۶۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که ۴۰ مقاله به عنوان مقالات برگزیده در کتابچه مقالات به چاپ رسیده است.

‘فریده خیری’ با بیان اینکه مقالات با بار علمی بیشتر، به عنوان برتر انتخاب شده اند، اضافه کرد: ۱۲ مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شده که پنج مقاله به صورت سخنرانی و هفت مقاله نیز به صورت پوستر ارایه شدند.

وی هدف از برگزاری همایش یادشده را ارتقای سطح آگاهی عمومی در شناخت، پیشگیری و مقابله با سوانح، ارتقای سطح ایمنی ساختمان ها در مقابله با سوانح، سطح کیفی ارایه خدمات عملیاتی امداد و نجات در سوانح و شناخت شیوه های کاهش خسارات ناشی از حوادث اعلام کرد.

خیری، همچنین از شناخت انواع سوانح، پیشگیری و ایمن سازی، عملیات امداد و نجات، ایمنی و امدادگران و نجات گران در عملیات، شیمی حریق، راه های کاهش و جبران خسارت ناشی از حوادث به عنوان محورهای همایش نام برد.

رییس مرکز آموزش علمی، کاربردی سازمان همیاری شهرداری ها، تصریح کرد: شرکت کنندگان در همایش کشوری پیشگیری، ایمن سازی و امدادرسانی در سوانح و حوادث گواهی شرکت در این همایش را دریافت می کنند.

وی اظهار داشت: میهمانان شرکت کننده در این همایش را سه گروه دانشجویان، اساتید و کارمندان دولت تشکیل می دهد.

خیری، از دانشگاه جامع علمی کاربردی، استانداری، فرمانداری، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار منطقه جنوب شرق، اداره کل مدیریت بحران، شهرداری و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان همیاری شهرداری، هلال احمر و مرکز فوریت های پزشکی به دلیل حمایت در برگزاری این همایش قدردانی کرد.ک/۳

۷۴۳۳/۲۶۲۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۷۲۸۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.