همایش ملی تبیین راهبردی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش همگانی

۱۸اردیبهشت،

اولین همایش ملی واکاوی و تبیین راهبردی بیانات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش همگانی و فعالیت بدنی پنجم تیر ماه برگزار می گردد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش های همگانی ،دراین خصوص گفت: پیرو بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسوولان ورزش کشور و مدال آوران المپیک و پارالمپیک، در نظر داریم با همکاری و مشارکت سایر سازمانها و نهادها اولین همایش ملی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش همگانی را یه مدت دو روز در تهران برگزار کنیم.

رییس کمیسیون ورزش همگانی با اشاره ب اینکه فرمایشات معظم له از مطالبات به حق مردم و جامعه ورزش است، برنامه ریزی با هدف تحقق این مطالبات را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدواریم با برگزاری این همایش و با مشارکت حداکثری سازمانها و نهادهای تاثیر گذار، ضمن بررسی دیدگاه های ایشان، برنامه ریزی های عملی و اجرایی را دراین خصوص تدوین کنیم.

مجدآرا ادامه داد: با توجه به لزوم فراگیر شدن ورزش همگانی و فعالیت بدنی در میان مردم، یکی از سرفصلها و محورهای اصلی همایش تحت عنوان “رهبری، رسانه و ورزش همگانی” است.

رییس فدراسیون ورزشهای همگانی ابراز امیدواری کرد با مشارکت تمامی نهادها و سازمانها در زمینه برگزاری این همایش که منجر به دستاوردهای برنامه ای خواهد شد، در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، چشم انداز تحرک، نشاط، شادابی، ورزیدگی و حضور جهادی مردم ایران در عرصه سیاسی و اقتصادی را غنای بیشتری ببخشیم./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.