مجدآرا: آماده برگزاری همایش ورزش همگانی هستیم

۲۷خردادماه،

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری همایش “واکاوی فرمایشات مقام معظم رهبری در امور ورزش همگانی ” صورت گرفته است.

امیر سرتیپ علی مجدآرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ برگزاری همایش “واکاوی فرمایشات مقام معظم رهبری در امور ورزش‌های همگانی” اظهار کرد: با توجه به اظهارات رهبر در تاریخ ۲۱ اسفند سال قبل در جمع ورزشکاران جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و دربارهٔ فرمایشات ایشان ۲۰ رهنمود برای همه فدراسیون‌ها و مدیران کل استان‌ها ابلاغ شد که اکنون در سطح استان‌ها برنامه‌های خوبی در حال انجام است و نتایج بعضی از آنها هم برای فدراسیون‌ها ارسال شده است.

وی ادامه داد: این همایش در شهریور ماه با حضور مسئولان فدراسیون‌ها ، هیات های ورزش‌های همگانی و مسئولان ورزشی ارگان‌ها و نهادها برگزار خواهد شد. ما قصد داریم مسئولان نهادها، سازمان‌ها راهکارهای عملی شدن ورزش‌های همگانی را در قالب مقاله ارائه کنند تا به عنوان سند توسعه ورزش‌های همگانی از این مقالات استفاده شود. برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته. دکتر حمیدی به عنوان دبیر علمی ، دکتر قلم سیاه به عنوان رییس همایش و دکتر میرزمانی به عنوان دبیر اجرایی انتخاب شدند.

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته‌ جهانی المپیک توسط فدراسیون، اضافه کرد: از ۳۱ خرداد ماه تا هفت تیر برنامه‌های هفته‌ جهانی المپیک را در تهران و استان‌های کشور به طور همزمان خواهیم داشت و من به عنوان رییس کمیسیون ورزش همگانی در کمیته ملی المپیک از طرف افشارزاده ماموریت گرفتم تا برنامه‌های مربوط به این هفته‌ را انجام دهم. بر این اساس ما هر روز برای یک قشر از جامعه برنامه‌های متنوعی خواهیم داشت. سعی ‌کرده‌ایم در برنامه‌ها شرایط اقلیمی و آثار باستانی را هم در نظر بگیریم.

وی در پایان با بیان این که تعداد انجمن‌های زیر مجموعه فدراسیون افزایش یافته است، به ایسنا گفت: مهندسی مجدد انجمن‌های فدراسیون انجام شد. حدود ۲۵ انجمن به صورت رسمی فعالیت می‌کنند که در زیر مجموعه آنها ۶۰ کمیته‌ فعال می باشند و از جمله آنها می توان به انجمن‌های تندرستی، بازی‌های فکری ، آتش نشانان ، پینت بال ، کایت، بازی‌های الکترونیکی، طنابزنی و … اشاره کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.