همایش ملی و بین‌المللی بیمه و توسعه

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

معاون دبیر کل انجمن بیمه ژنو، از کشور لهستان و همچنین مسئول بخش نظارت مالی بیمه انجمن ژنو از کشور سوییس نیز از دیگر سخنرانان کلیدی این سمینار خواهد بود.

دکتر مهدوی امروز در گفتگو با ماهنامه افق بیمه اعلام کرد: تبادل اطلاعات ششمین همایش بیمه و توسعه با ۶۰ شخصیت حقیقی و حقوقی برجسته از نهادهای نظارتی بیمه و خدمات مالی آنان و همچنین پژوهشکده‌های بیمه و موسسات مرتبط با بیمه و نظارت بیمه صورت گرفته است . رییس سمینار بین المللی بیمه و توسعه همچنین پیرامون حضور شخصیت ها و مقامات شرکت کننده در این همایش گفت: رییس انجمن بیمه و ریسک آسیا و اقیانوسیه (APRIA) از کشور ژاپن یکی از سخنرانان اصلی این سمینار خواهد بود.

وی افزود رییس هیات مدیره سازمان نظارت مالی کشور استونی نیز یکی دیگر از سخنرانان این سمینار بین‌المللی است. وی در توضیح بیشتر پیرامون فراگیری نقش و جایگاه این اشخاص گفت:از آنجا که این اشخاص به عنوان ناظر مالی عملیات مالی بر بانک‌ها و بیمه‌های کشور خود نظارت دارند، قطعا تجارب و نقطه نظرات آنان برای سیستم نظارت بانکی کشور ما نیز دارای اهمیت ویژه‌ای خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه دکتر مهدوی پیرامون حضور سایر شخصیت های جهانی و سخنرانان در این همایش افزود: معاون دبیر کل انجمن بیمه ژنو، از کشور لهستان و همچنین مسئول بخش نظارت مالی بیمه انجمن ژنو از کشور سوییس نیز از دیگر سخنرانان کلیدی این سمینار خواهد بود.

وی یادآور شد، یکی از نکات اصلی مورد توجه در این سمینار بین‌المللی فرایند اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای شدن این اتفاق بین‌المللی است که به طور همزمان با بیستمین همایش ملی بیمه و توسعه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می گردد.

وی افزود: به همین منظور علاوه بر دعوت از رسانه‌های داخلی و همچنین رسانه‌های خارجی مقیم از مجله معتبر آسیایی بیمه نیز برای پوشش خبری دعوت به عمل خواهیم آورد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.