همراه اول از عدم حذف هزینه جابه‌جایی و بین‌شهری از ابتدای خرداد خبرداد!

۰۶خردادماه،

در حالیکه قرار بود از ابتدای خرداد هزینه جابه‌جایی و بین‌شهری از مکالمات همراه اول حذف و تعرفه مکالمات داخل شبکه به دقیقه‌ای ۵۱۵ ریال تغییر کند، این اپراتور اعلام کرد: با عدم تغییر تعرفه‌ها، کماکان قبوض با نرخ سابق محاسبه می‌شود.
 
به گزارش فارس در پی مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مبنی بر تعیین نرخ پایه ۵۱۵ ریالی برای مکالمات تلفن‌همراه، ۱۶ اردیبهشت بود که سیدمصطفی سیدهاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سوال که پس از تعیین نرخ پایه ۵۱۵ ریال برای مکالمات تلفن ‌همراه و اجازه تعیین تعرفه ۲۰ درصد بالاتر از این نرخ (۶۱۸ ریال)، هیئت مدیره همراه اول چه نرخی را نهایی کرده گفت: نرخ کف ۵۱۵ ریال مکالمات برای مکالمات سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول نهایی شده و این اپراتور فعلا از مجوز ۲۰ درصدی اضافه استفاده نمی‌کند تا ببیند در بازار رقابتی بین اپراتورها به چه عددی می‌رسد.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفته بود: این تعرفه از ابتدای خردادماه در مکالمات مشترکان دائمی همراه اول اعمال می‌شود و از ابتدای خرداد بین‌شهری و جابه جایی از مکالمات تمام همراه اولی‌ها حذف می‌شود. بنابراین صورت حساب دوم سال براساس نرخ پایه است.
 
اما در حالیکه از ابتدای خرداد ماه تصور می‌شد تعرفه همراه اولی با نرخ پایه تازه محاسبه می‌شود، همراه اول به مشترکان خود اعلام کرد که در خرداد ماه نیز هنوز تعرفه‌ افزایش نیافته و کماکان تعرفه‌های سابق معیار محاسبه هزینه مکالمات مشترکان است.
 
این اپراتور در اطلاعیه رسمی متذکر شده: به‌دنبال موافقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با یکنواخت سازی (حذف اعمال زون‌بندی بین شهری) تعرفه اپراتورهای تلفن همراه، تعرفه‌های اپراتور اول هنوز تغییری نداشته و به محض نهایی شدن تعرفه‌های انتخابی و آماده‌سازی مقدمات اجرای آن، این امر به مشترکین اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
بر اساس مصوبه رگولاتوری تمامی اپراتورهای تلفن همراه کشور ملزم به رعایت تعرفه تازه می باشند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.