همسر کیم جونگ اون جاسوس از آب درآمد

خبرگزاری رویترز در گزارشی از سئول به قلم جو مین پارک نوشت :
وقتی رهبر جدید کره شمالی نیاز دانستن مسائلی را در مورد دشمن دیرینه خود داشته باشد ، می تواند از همسرش سوال کند زیرا او مدتی را در کره جنوبی سپری کرده است .
تلویزیون کره شمالی روز چهارشنبه به هفته ها گمانه زنی در مورد زنی جوان و مرموز که اخیرا همراه کیم جونگ اون رهبر جوان کره شمالی مشاهده می شد، پایان داد و اعلام کرد این زن جوان که ری سول جو نام دارد همسر واقعی اوست.
یکی از قانونگذاران کره جنوبی که در نشستی با دستگاه اطلاعاتی این کشور حضور داشت روز پنجشنبه در مصاحبه با رویترز گفت کیم جونگ اون از سال دو هزار و نه ازدواج کرده است و همسر او زمانی به کره جنوبی سفر کرده بود .
وی افزود ری از اعضای یک گروه جوان طرفدار رقابت های قهرمانی ورزشکاران آسیایی در سال دو هزار و پنج در کره جنوبی بود .
حضور ری در کنار همسرش کاملا با رفتار کیم جونگ ایل رهبر سابق و پدر کیم جونگ اون که به طور علنی در کنار هیچ‌کدام از همسرانش نشان داده نشده بود ، کاملا متفاوت است .
کیم جونگ ایل که دسامبر پارسال درگذشت ، تنها نشست های این کشور را با کره جنوبی در سطح سران برگزار کرده بود . کره شمالی و کره جنوبی از پایان جنگ سال هزار و نهصد و پنجاه تا هزار و نهصد و پنجاه و سه دو کره ، به لحاظ فنی در جنگ با یکدیگر بوده اند .
کیم جونگ اون از زمان بدست گرفتن قدرت در کشور فقیر اما مجهز به تسلیحات هسته ای کره شمالی ، به شدت مورد توجه کشورهای خارجی بوده است . اما همان طور که سن دقیق او در خارج از این کشور اعلام نشده است و گمان می رود وی دهه سوم عمر خود را سپری می کند ، ازدواج او با ری سول جو نیز مسئله ای کاملا محرمانه بوده است و تا به امروز مخفی مانده بود .
جونگ چانگ رای این قانونگذار کره جنوبی با اشاره به اطلاعاتی که از نشست پشت درهای بسته پارلمان این کشور با دستگاه اطلاعات ملی داشته است، تصریح کرد ری سول جو متولد سال هزار و نهصد و هشتاد و نه است و در چین در رشته خوانندگی تحصیل کرده است .
وی گفت ری سپتامبر سال دو هزار و پنج به عنوان یکی از اعضای یک گروه طرفدار رقابت های قهرمانی ورزشکاران آسیایی به شهر « اینچئون » در غرب سئول پایتخت کره جنوبی سفر کرده بود .
رژیم کره شمالی از دشمنان سرسخت کره جنوبی به شمار می رود، به طوری که این کشور را به « جنگی مقدس » تهدید کرده است .
ری که زنی جوان با موهای کوتاه است و معمولا کفش پاشنه بلند می پوشد این ماه چند بار در کنار کیم جونگ اون نشان داده شده بود. رسانه های دولتی کره شمالی روز چهارشنبه اعلام کردند او همسر کیم است اما از اشاره به جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کردند .

۴۹۲۶۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.