هنر، بهترین عرصه برای نمایش اسلام ناب است

خبرگزاری آریا – مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با مسئولین انجمن‌های هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: هنر،بهترین عرصه برای نمایش اسلام ناب است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: هنرمند متعهد، دغدغه شرایط فرهنگی جامعه را دارد و جوشش و فوران و طغیانگری هنر وقتی حاصل می شود که دغدغه در وجود هنرمند باشد.
وی ادامه داد: هنرمند بی تفاوت و ساکت نمی تواند هنر خودش را به عرصه بیاورد و در جامعه نمایش دهد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام تاکید کرد: تلفیق دغدغه های هنرمندان متعهد با شرایط جامعه باعث تجلی هنر می شود.
وی خطاب به هنرمندان بسیجی اظهار داشت: هنر باید در ظرف و قالب خودش که با ساختار آفرینش انسان و افکار ولی فقیه و آرمان های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر سازگاری دارد قرار گیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان گفت: اسلام ناب و مجموعه احکام وتعالیم الهی و معارف قرآنی، ظرف و قالب هنر هستند و هنر؛ بهترین عرصه نمایش اسلام ناب است.
وی اسلام را محور امور دانست و گفت: بدون اسلام، فلسفه وجودی همه چیز باطل می باشد.
در این دیدار صمیمانه که مسئولین انجمن های هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان استان حضور داشتند، ابتدا سرگرد پاسدار محمدرضا سلیمانی به ارائه گزارشی از فعالیت این سازمان در سال ۹۰ و سال جاری پرداخت و سپس، تعدادی از حاضرین ، دغدغه های قشر هنرمند را بیان کردند.
گفتنی است: یکی از شاعران بسیجی در این مراسم، ابیاتی را پیرامون رواج بدحجابی در جامعه و مذمت استفاده از ماهواره قرائت کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.