هنرمندان سینمای اخلاق‌گرا در جشنواره فیلم ۱۰۰ تجلیل می‌شوند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سینمای اخلاق عنوان یکی از بخش‌های نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای است که از دوره هفتم به این جشنواره اضافه و به عنوان شعار دائمی این جشنواره انتخاب شد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ از دوره چهارم که جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ ثانیه ای به تهران منتقل شد، هر ساله جشنواره با یک شعار ویژه برگزار شده است؛ دوره چهارم با شعار ایده های نو، دوره پنجم سینمای پرسش، دوره ششم تذکر و دوره هفتم شعار سینمای اخلاق عنوان هایی است که این جشنواره تا کنون بر خود داشته است اما از دوره هفتم به بعد سینمای اخلاق به عنوان شعار همیشگی این جشنواره انتخاب شد. ژاله علو نیز به عنوان چهره منتخب سینمای اخلاق در دوره هشتم این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

جشنواره فیلم ۱۰۰ یکی از محافل نوین سینمایی است که نقش مهمی در ترویج و توسعه آثار و نیز کشف استعدادهای تازه دارد. در بخشی از این جشنواره که «سینمای اخلاق » نام دارد، سعی شده تا با توجه به شعار دائمی جشنواره از هنرمندانی که نقش بسزایی در ارتقاء سینمای ایران با مضامین اخلاقی و انسانی داشته اند تجلیل شود تا هر سال این روند ادامه پیدا کند.

آخرین مهلت ارسال اثر نهمین جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای ۵ دی ماه در نظر گرفته شده است. علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط شرکت در این جشنواره به وبگاه مرکزی این جشنواره با نشانی الکترونیکی www.100fest.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.