هنوز مسئولان هیئت‌های تکواندو یکدل نیستند

۲۱خردادماه،

 مجمع فدراسیون کاراته در حالی امروز برگزار شد که بهرام افشار‌زاده دبیرکل کمیته ملی المپیک پس از انتخاب علیرضا سمندر به عنوان رئیس فدراسیون کاراته، اظهار داشت: مجمع کاراته خیلی خوب بود، همه هیئت‌ها احساس کردند که باید منسجم باشند و از حاشیه‌ها دوری کنند. اگر به سال‌های قبل کاراته بازگردیم شاهدیم که انسجام خود را از دست داده بودند اما این مجمع نشان داد آنها می‌خواهند انسجام خود را داشته باشند.

به گزارش فارس، وی افزود: ثبات مدیریت در کاراته بزرگ‌ترین ارزش است که می‌تواند داشته باشد و با توجه به سوابقی که از علیرضا سمندر سراغ دارم او می‌تواند از بهترین‌ها در این فدراسیون استفاده کند.

وی در ادامه اظهار داشت: برخی از پیشکسوتان و قهرمانان در قبل بیرون بودند اما قطعا سمندر از همه آنها استفاده خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تا به حال چند بار تغییر در ریاست این فدراسیون رخ داده، چه تصمیمی برای ثبات ریاست در این فدراسیون دارید، گفت: نمی‌توانیم چرخه ورزش را ثابت نگه داریم، ما باید اختیار می‌دادیم و اینها کارهای خود را انجام می‌دادند. البته با توجه به اینکه در این مجمع در مورد نواب‌ رئیس رای‌گیری نشد نشان می‌دهد شاید هنوز دل‌های همه مسئولان هیئت‌ها یکی نیست و اگر اعتماد قلبی باشد بهتر می‌شود کار کرد.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که جوایز مدال‌آوران المپیک چه زمانی پرداخت خواهد شد، گفت: از فروردین تا امروز پول کمی به کمیته داده شده و ما سعی کرده‌ایم کارهایمان را انجام دهیم ان‌شاءالله بتوانیم به قول خودمان وفا کنیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که انتخابات کمیته ملی المپیک بیستم تیر ماه آیا برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: امروز می‌روم تا اساسنامه را به IOC ارسال کنم و مانعی در این رابطه وجود ندارد. کارها نباید روی زمین بماند و باید هرچه زودتر انتخابات انجام شود.

اگر بخواهیم انتخابات را نگه داریم چیزی جز لطمه به ورزش وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: سختی کشیده‌ایم و تیم‌ها را اول تیر ماه به مسابقات داخل سالن کره جنوبی ارسال خواهیم کرد و فوتسال را به چین اعزام خواهیم کرد.

وی در مورد گرفتن موافقت روسای برکنارشده برخی فدراسیون‌ها، خاطرنشان کرد: ما موافقت روسای برکنار شده فدراسیون دوچرخه‌سواری و شنا را گرفته‌ایم و در حال انجام کارهای دیگر هستیم. فدراسیون جهانی قایقرانی از رفع تعلیق این فدراسیون خبر داده است.

افشارزاده در مورد وزیر ورزش و رئیس ملی کمیته المپیک گفت: در مورد جلسه عباسی و علی‌آبادی چیزی نمی‌دانم و این موضوع را تکذیب می‌کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.