هوشمند سازی مرزها با استفاده از توان داخلی

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تقویت مرزبانی نیروی انتظامی همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و همچنین فرمانده ناجا بوده که مرزبانی در ابعاد مختلف بویژه در هوشمندسازی مرزها با استفاده از توان داخلی امروز پیشرفت های خوبی داشته است.

هوشمند سازی مرزها با استفاده از توان داخلی

به گزارش ممتاز نیوز، سردار احمد علی گودرزی در حاشیه سفر به استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وجود تجهیزات پیشرفته اعم از سیستم های الکترونیکی، اپتیکی و پهپادی برای کنترل و نظارت در امنیت پایدار مرزهای کشورمان تاثیرگذار بوده و مرزبانان با کسب مهارت های آموزشی، توان عملیاتی در یگان های مرزی را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی مرزهای آبی و خاکی کشور در دستور کار مرزبانی نیروی انتظامی قرار دارد، افزود: سامانه نصب شده روی خودرو که برای اولین بار از طریق صنایع اپتیکی و الکترونیکی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران به دست توانمند مهندسان کشورمان ساخته شده و به عنوان پایلوت در اختیار مرزبانان خراسان رضوی قرار گرفته است.

سردار گودرزی با اشاره به توفیقات حاصله در بحث هوشمندسازی مرزها، تصریح کرد: این سیستم هوشمند با قابلیت پایش تصویری به صورت شبانه روزی برای رصد و پایش و کنترل مناطق مرزی در اختیار مرزبانان استان خراسان رضوی قرار دارد.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا بیان داشت: تقویت مرزبانی نیروی انتظامی همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و همچنین فرمانده ناجا بوده که مرزبانی در ابعاد مختلف بویژه در هوشمندسازی مرزها با استفاده از توان داخلی امروز پیشرفت های خوبی داشته است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به پیگیری روند تجهیز کردن الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور، خاطر نشان کرد: این سامانه نصب شده مورد رضایت فرماندهان در استان های مرزی بوده که در نظر است با استفاده از این سامانه های هوشمند ضریب امنیتی مرزهای کشور عزیزمان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.