هوشنگ امیراحمدی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شد/ برای مبارزات انتخابات۹۲ کمپین و تیم تشکیل داده ام

۳ م دیماه ،

در چند روز قبل بعضی تارنما‌های خبری به قطعیت حضور «هوشنگ امیراحمدی» در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کردند. پروفسور امیر‌احمدی در تماس رادیو کوچه این خبر را تایید کرد و از حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری آتی در ایران که سال برگزار خواهد شد دفاع کرد.
هوشنگ امیر‌احمدی رئیس مجموعه‌ای موسوم به شورای ایرانیان و آمریکاییان در پرینستن نیوجرسی آمریکا است. بسیاری معتقدند در چند سال قبل او واسطه گفت‌وگوهایی بین جمهوری اسلامی و آمریکا بوده است. نکته‌ای که خود وی در گفت‌و‌گویش با رادیو کوچه آن را انکار نمی‌کند.
همچنین وی با توجه به بعضی شایعه‌ها در مورد رابطه نزدیک وی با «اسفندیار رحیم‌مشایی» و «محمود احمدی‌نژاد» تاکید می‌کند که این رابطه مانند رابطه با تمامی رئیس‌های جمهوری اسلامی قبل بوده و چه بسا کم‌تر است ولی رئیس دولت دهم در نیویورک به او کمک کرده است تا به ایران باز گردد و این نکته را وی پنهان نمی‌داند.
«امیراحمدی» در بخشی از گفتگوی خود با رادیو کوچه در پاسخ به این که “خبری روز جمعه در وب پایگاه اینترنتی‌ها انتشار یافته بود مبنی بر آغاز کمپین انتخاباتی شما، آیا این خبر را تایید می‌کنید؟” گفت:
بله من خبر را تایید می‌کنم‌، من به طور رسمی مبارزه انتخاباتی را برای سال آغاز کردم و الان روی آن با (تیمی) کار می‌کنیم. البته عرض کنم که این کار را چند روز پیش نکردم، من ماه اوت قبل ایران بودم و آن‌جا در جاهای مختلف اعلام کردم و عملا آن‌جا اعلام کردم که من کاندیدا می‌شوم و آغاز کاندیداتوری شدنم را از طالش اعلام کردم‌.
 

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.