هوشنگ جاوید با دو اثر تازه می‌آید

جمعه ۱۹م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کتاب ˝ تاریخ داستان گذاری و داستان پردازی موسیقی ایران ˝ و ˝ موسیقی و انقلاب ˝ بعد از محرم و صفر توسط هوشنگ جاوید از سوی حوزه هنری منتشر می‌شود.

هوشنگ جاوید، پژوهشگر در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: کتاب “تاریخ داستان گذاری و داستان پردازی موسیقی ایران” بعد از محرم و صفر از سوی حوزه هنری روانه بازار موسیقی می‌شود.

این پژوهشگر با اشاره به اینکه این اثر در دو جلد منتشر می‌شود، گفت: این کتاب شامل ۴۰۰ صفحه است و چون هیچ منبع موتقی در این زمینه وجود نداشت تصمیم گرفتم تا این اثر را به عنوان یک کتاب مرجع منتشر کنم.

وی در ادامه درباره محتوای این اثر گفت: این کتاب به روایت گری‌های موسیقی، نقل‌های آهنگین، تاریخ داستان پردازی در موسیقی تا آغاز دوره صفویه می‌پردازد.

هوشنگ جاوید در ادامه تاکید نمود: همچنین کتاب “موسیقی و انقلاب” در مراحل پایانی قرار دارد و این اثر نیز به سریعی منتشر می‌شود.

وی درباره کتاب “موسیقی و انقلاب”گفت: این اثر شامل ۲۵۰ صفحه است و به ریشه‌یابی موسیقی از ابتدای تاریخ تا وقت حاضر می‌پردازد.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ata:

    ازانجایی که در این رشته سابقه تحصیل نداشته وآشنایی با این رشته ندارم بر خود لازم نمی دانم که انتقاد یا پیشنهادی داشته باشم ولی این استاد فرزانه مایه فخر ما ایرانیان است ولازم است همیشه قدر دان این وارستگان علمی باشیم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.