هوشیاری همسایه ها سارق را گرفتار قانون کرد

۱۸اردیبهشت،

سرگرد زمانی از دستگیری یک سارق معتاد در یکی از مجتمعات واقع در بلوار سلمان فارسی خبر داد و افزود: اطلاع رسانی به موقع همسایه ها پلیس را در جریان این سرقت قرار داده و متهم با سرعت عمل پلیس گرفتار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ سرگرد منصور زمانی رییس کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم امروز صبح ، ضمن اشاره به شناسایی یک سارق منزل در بلوار سلمان فارسی از جزییات پرونده متهم پرده برداشت.
 
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: عصر روز قبل سه شنبه هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی این یگان هنگام گشتی زنی در محدوده فوق بودند که دو مرد جوانی سراسیمه به ماموران مراجعه کردند.
 
وی افزود: شاکیان که خود را ساکن یکی از مجتمع های این محدوده معرفی کردند به ماموران گفتند ساعاتی پیش فرد ناشناسی با ظاهری نامناسب وارد مجتمع شده و تاکنون از مجتمع خارج نشده است که ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به گشتزنی داخل مجتمع پرداختند.
 
کلانتر۱۷۲ بیان کرد‌: ماموران هنگام گشتزنی در ساختمان بودند که مظنون را که با کیسه پلاستیکی بزرگی در حال پایین آمدن از پله ای مجتمع بود را ملاحظه کردند، متهم به محض ملاحظه پلیس کیسه را رها کرده و قصد فرار از محل را داشت که با سرعت عمل به موقع ماموران دستگیر شد.
 
سرهنگ زمانی در خاتمه عنوان کرد: در بازرسی از وسایل متهم که ” مجتبی ” نام داشت ۳ کفش اسکیت ،تعدادی تلفن همراه ، ۲۰ عدد پایپ و مقادیری شیشه کشف شد ،که ماموران متهم را به همراه شاکیان برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.