هویت فرد مهاجم به سینمای کلورادو مشخص شد

“دن اوتس” رئیس پلیس آورورا در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد فرد مسلح پیش از آغاز تیراندازی اقدام به پرتاب ماده دودزا در سالن نمایش کرده است.

 
هویت فردی که با حمله به سینمایی در ایالت کلورادوی آمریکا ۱۴ نفر را کشت، مشخص شد.
 
به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری “سی‌بی‌اس نیوز”، فرد مسلحی که با چهره نقاب‌زده پس از ورود به سالن سینمایی در منطقه آورورا ایالت کلورادوی آمریکا، ۱۴ نفر را کشته و ۵۰ نفر را زخمی کرد شناسایی شد.
 
پلیس این ایالت فرد مهاجم را “جیمز هولمز” معرفی کرد که ۲۴ سال دارد. هنوز هیچگونه خبری درباره انگیزه‌های هولمز درباره این کشتار منتشر نشده است و مقامات پلیس فدرال آمریکا فقط جزئیاتی را درباره این حمله منتشر کرده است و هنوز هیچگونه اطلاع رسانی درباره ماهیت این حمله که آیا تروریستی بوده، انجام نشده است.
 
“فرانک فانیا” سخنگوی پلیس محلی اعلام کرد که فرد مسلح که لباس ضد‌گلوله نیز به تن داشته در محل پارک خودرو‌ها در بیرون از سالن سینما دستگیر شده  و تحت بازجویی قرار گرفته است.
 
فانیا افزود: فرد مسلح هنگام مواجهه با نیرو‌های پلیس مقاومت نکرده و خود را تسلیم کرده است.
 
شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد پلیس از فرد مسلح هنگام بازداشت ۲ اسلحه ضبط کرده است. این در حالی است که یک اسلحه دیگر نیز در محل نمایش فیلم کشف شده است.
 
“دن اوتس” رئیس پلیس آورورا در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد فرد مسلح پیش از آغاز تیراندازی اقدام به پرتاب ماده دودزا در سالن نمایش کرده است.
 
اوتس با اشاره به بازجویی از فرد دستگیر شده افزود: فرد مسلح از وجود یک بمب دست‌ساز در محل سکونت خود خبر داده که نیرو‌های پلیس با عزیمت به آنجا، محل را تخلیه کرده‌اند.
 
همچنین یک تیم جستجوی بمب در محل حضور داشته و با استفاده از یک ربات در حال بررسی خودروی فرد مسلح در محل پارکینگ هستند.
 
اوتس تصریح کرد که شواهدی بر حضور فرد مسلح دیگری در این حادثه وجود ندارد.
 
مجروحان این حادثه به ۳ بیمارستان محلی منتقل شده‌اند که حال دو نفر آنها وخیم گزارش شده است.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.