هیچ منطقی اعمال جنایتکارانه معارضین تروریست در سوریه را نمی‌پذیرد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت:‌ هیچ منطقی اعمال وحشیانه تروریست‌های معارض علیه انسان‌های‌ بی‌گناه در سوریه را نمی‌پذیرد.

احمد دستمال‌چی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز،‌ با اشاره به سرکوب موفقیت آمیز مخالفین و  تروریست‌های معارض سوریه توسط ارتش این کشور، گفت: در حال حاضر معارضین تروریست با همراهی کشورهای مرتجع عرب از جمله قطر و عربستان سعی دارند تا با ارتکاب اعمال جنایتکارانه حضور خود را در بحران سوریه و معادلات منطقه نشان دهند.

وی ادامه داد: معارضین تروریست  زنان،‌ کودکان و انسان های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند که  همهی این اقدامات وحشیانه در سایه حمایت استکبار جهانی صورت می‌گیرد.

دستمال‌‌چی با بیان اینکه هیچ منطقی این اعمال وحشیانه‌ را نمی‌‌پذیرد، افزود: اعمال وحشیانه مخالفین و تروریست‌ها علیه انسان‌های‌ بی‌گناه در سوریه نشانگر این است  که  معارضین تروریست و حامیان آنها به بن بست رسیده‌ و  با توسل به هر عمل شنیع و وحشیانه سعی دارند اهداف شوم خود را در سوریه عملی نمایند.

این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به تشکیل اجماعی مشترک از مخالفین دولت بشار اسد توسط کشورهای مرتجع عرب منطقه اظهار داشت: دولت قطر پس از شکست در فاز نظامی و تروریستی سعی دارد  با ورود به فاز سیاسی و گرد هم آوری مخالفین بشار اسد  امتیاز بیشتری را از بحران سوریه کسب کند که این امر با وجود تمایلات ناسیونالیستی در بین مخالفین بشار اسد که سبب شده  آنها به پای میز مذاکره ننشیند، محقق نمی‌شود.

وی در پایان یادآور شد: چنانچه قطر و دیگر کشورهای عرب هم‌سو  با سیاست های آمریکا و غرب  بخواهند مشکلاتی را برای دولت بشار بوجود آوردند بدون تردید با شکست مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.