هیولایی با چهره باد کرده!/ جراحی پلاستیک، بهانه‌ای برای خودویران‌گری ستاره «سین‌سیتی»و «کشتی‌گیر»؟ /تصاویر هولناک را ببینید و با چهر‌ه‌های مختلف‌اش در دوران اوج مقایسه کنید!

شنبه, ۲۲ مهر ساعت ۲۱:۰۵ اردوان شکوهی

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۲

+ ۷

کافه سینما- انتشار تصاویری از این بازیگر بعد از جراحی های پلاستیک متعدد چند سال اخیر، توجه سایتهای سینمایی را دوباره به سوی خود جلب کرده است.

به گزارش کافه سینما، جراحی های پلاستیک متعدد میکی رورک، در طول سالهای اخیر چیز تازه ای نیست و رسانه های خبری که بعد از بازگشت خیره کننده او با «کشتی گیر» کنجکاوی مضاعفی پیدا کرده اند به این قبیل اخبار دامن زده اند. رورک یکبار در مصاحبه ای اذعان کرد که او برای این ترمیم صورت خود به سراغ جراح ناواردی رفت که نارضایتی از نتیجه آن عمل، مجموعه ای از جراحی های متعاقب را به دنبال داشت. ظاهرا رورک به جد می خواسته است تا گندی را که دکتر اول زده بود اصلاح کند؛ و این روندی است که کماکان ادامه دارد.

دو تصویر فوق که سال گذشته گرفته شده اند، ستاره «کشتی گیر» را در آخرین سفر زیبایی اش زیر تیغ جراحی نشان می دهند؛ تصاویری که بیشتر نشان از کتک خوردن این بازیگر شصت ساله دارند تا ریکاوری وی بعد از انجام عمل . این عکس ها را اخیرا «نشنال اینکوایر» منتشر کرده و رورک را به سان هیولایی با چهره ای بادکرده، چشمانی کبود و سری بانداژ شده نشان می دهند و باورش واقعا سخت است که فردی داوطلبانه این کار را با خود بکند.

این ستاره دهه ۸۰ در تلاش برای به دست آوردن مجدد چهره ای زمانی جذاب، تحت عمل جراحی قرار گرفت. چهره ای که با افول ستاره اقبال او در هالیوود و تبدیل شدن به بوکسوری حرفه ای در سال ۱۹۹۱ از دست رفته بود. رورک بعدها و با هشدارهای پزشکان نسبت به مشکلات نورولوژیکی [مغز و اعصاب] ناشی از بوکس، از رینگ خداحافظی کرد و به دنیای بازیگری بازگشت.

به گزارش کافه سینما، میکی رورک پس از احیای دوباره و دیر هنگام حرفه بازیگری اش با «سین سیتی» و «کشتی گیر» در مصاحبه ای با دیلی میل در سال ۲۰۰۹ گفته بود: «دو بار بینی ام در جریان مسابقات بوکس شکست. پنج عمل جراحی بر روی بینی و یک عمل بر استخوان شکسته‌ی گونه ام انجام دادم. مجبور شدم از غضروف گوش خود بردارم تا بینی ام بازسازی شود و بعد هم چند عمل انجام دادم تا همان غضروف را از بینی بردارم، چون بافت زخمی به درستی درمان نشده بود.» رورک در همان مصاحبه اضافه کرده بود که «بیشتر آن جراحی ها برای ترمیم چهره داغان شده‌ی یادگار دوران بوکس ام بود، اما برای این کار سراغ بد کسی رفته بودم.»

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.