وادادگی سیاسی به “نرمش قهرمانانه” تعبیر نشود/ رئیس جمهور با مواضع انقلابی غائله سران فتنه را پایان دهد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

طی بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س):

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) پیرامون دور دوم مذاکرات هسته‌ای اعلام کرد: دولت، دیپلماسی عمومی را با دیپلماسی نیویورکی اشتباه نگیرد و از سر وادادگی سیاسی به نرمش قهرمانانه تعبیر نشود، چراکه این اشتباه منجر به فشردن دست چدنی آمریکا از زیر دستکش مخملین خواهد شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در بیانیه خود پیرامون دور دوم مذاکرات ژنو اعلام کرد: دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان دیپلماسی عمومی را با دیپلماسی نیویورکی اشتباه نگیرد و از سر وادادگی سیاسی به نرمش قهرمانانه تعبیر نشود، چراکه این اشتباه منجر به فشردن دست چدنی آمریکا از زیر دستکش مخملین خواهد شد.
 
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 
“ما دانشجویان از دیپلماسی فعال دولت در حل بحران خارجی تشکر و قدردانی کرده و از آن حمایت می‌کنیم، البته باید متذکر شد که این حمایت، تمام  محتوا را تایید نکرده و رافع نقد هوشمندانه نیست.
 
دولت یازدهم و تیم مذاکره کنننده هسته‌ای کشورمان بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص قطع کردن چشم امید از خارجیان و تأکید بر استفاده از پتانسیل‌های داخلی، هم‌چنین لزوم ایستادگی در برابر زیاده خواهی ابر قدرت‌ها، بداند که دیپلماسی عمومی را با دیپلماسی نیویورکی اشتباه نگیرد و از سر وادادگی سیاسی به نرمش قهرمانانه تعبیر نشود، چراکه این اشتباه منجر به فشردن دست چدنی آمریکا از زیر دستکش مخملین خواهد بود.
 
در نظر داشته باشید که اگر امروز دستاوردی در زمینه هسته‌ای داریم و می‌توانیم با عزت بر سر میز مذاکره بنشینیم، بخاطر تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری؛ خون شهدای هسته‌ای و بصیرت مردم ایران در سال های قبلی است که البته همچنان نیز باید دنبال شود که بدین صورت خون شهدای هسته‌ای پایمال نخواهد شد.
 
ما دانشجویان از ایران؛ مهد آزادگی و عزت بر سر آمریکا و انگلیس جنایت‌کار به خصوص رئیس پارلمانی انگلیس که بارها و بارها خصومت خود را در برابر ایران صراحتا در کتابهایش متذکر شده و خود را قهرمان به چالش کشیدن پرونده هسته‌ای ایران می‌داند با صدایی رسا اعلام می‌داریم تا نور ولایت بر این مرز و بوم می‌تابد، غرور و شرف ایرانی پابرجاست.
 
در آخر جامعه اسلامی دانشجویان ضمن قدردانی از زحمات رئیس دولت تقاضاهای خود را از این قوه بیان می‌کند:
 
۱- شفاف‌سازی مواضع دولت در بحث مذاکرات ژنو
 
۲- شفاف‌سازی فضای اعتدال
 
۳- با تأکید بر لزوم گردش چرخ هسته‌ای و چرخ اقتصادی میزان امتیازات داده و گرفته شده را تشریح کنید
 
۴- از آنجا که آقای دکتر روحانی از مجمع روحانیون مبارز است، انتظار می‌رود با مواضع انقلابی خودشان غائله سران فتنه را پایان دهند”.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.