واردات تاکسی امکان سنجی می شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 واردات تاکسی امکان سنجی می شود

واردات تاکسی امکان سنجی می شود

در جلسه ویژه معاون رییس جمهور با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور دستور واردات خودورهای هیبریدی و نیز خودور مناسب تاکسی با توجه به مشکلات موجود در تامین تاکسی از سوی خودور سازهای داخلی، اجرایی می شود.

به گزارش ممتازنیوز، از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، معاون اجرایی رییس جمهور در جلسه با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، با اشاره به افزایش آلودگی هوای تهران و کلان شهرها و نقش وسایل نقلیه در آلودگی‌های زیست محیطی، گفت: به این ستاد ماموریت داده شده است که موضوع بکارگیری خودروهای برقی و هیبریدی در ناوگان حمل و نقل کشور را بطور جدی بررسی نمایند.
دکتر شریعتمداری ضمن تاکید در بررسی راهکارهای مقابله با آلودگی هوا،بیان داشت: مقرر شده است این موضوع درقالب آیین نامه حمایت از بکارگیری خودروهای برقی و هیبریدی در دستور کار ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت قرار گرفته و پس از جمع بندی در کمیته فنی ستاد در اسرع وقت جهت سیر مراحل تصویب به دولت ارائه گردد.
وی در جلسه ویژه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور ضمن تاکید بر اهمیت ویژه سلامت شهروندان و موضوع آلودگی هوا، از این ستاد خواست تا در اسرع وقت راهکارهای کوتاه مدت و مختلف اصلاح وضعیت مصرف سوخت و کاهش آلایندگی هوا را تدوین نماید.
به گزارش تین نیوز، در این جلسه با تاکید بر نقش حمل و نقل در میزان آلودگی های زیست محیطی و افزایش آلودگی هوا در هفته های اخیر، پس از ارائه گزارشی از عملکرد ستاد درخصوص وضعیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری، با توجه به مشکلات موجود در تأمین خودروی مورد نیاز، مقرر شد موضوع امکان سنجی واردات خودروی مناسب برای تاکسی با استفاده از ظرفیت قانونی تخفیفات گمرکی از طرف ستاد بررسی و پیشنهاد اجرایی ارائه گردد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.