واعظ آشتیانی: فتح اله زاده مدعی بود ۷۰ میلیارد iبه ثروت استقلال اضافه نموده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

با دروغ گفتن iبه مردم برای خودم رویا پردازی نکردم؛

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: در ارتباط با کمپ باشگاه استقلال، فقط خواستم راست بگویم و دروغ نگویم.

 امیر رضا واعظ آشتیانی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در قبل نکاتی را در مورد کمپ باشگاه استقلال گفته بودم، در آن مقطع فقط خواستم راست بگویم و iبه مردم دروغ نگویم اگر چیزی در مورد مالکیت کمپ باشگاه استقلال گفتم، فقط بر اساس اطلاعاتی بود که داشتم و سعی نکردم با دروغ پردازی برای خودم رویا پردازی کنم.
 
وی افزود: ای کاش وزارت ورزش و جوانان مسائل مربوط iبه این کمپ را سریعتر می گفت، استقلال و پرسپولیس متعلق iبه دولت می باشند و باید از آنها حمایت کند که تاکنون حمایت نموده است.

 او در ادامه گفت: بارها گفته ام که استقلال و پرسپولیس ثروتی ندارند و ثروت آنها برند این تیم ها است، تنها ثروت استقلال ۳۵ هزار متر زمین در منطقه تلو است که آقای ایروانی iبه باشگاه هدیه نمودند.

 وی نگران بود که این زمین بابت بدهی ها فروخته نشود و iبه همین سبب سند را نزد خودشان نگه داشته بودند، اما در وقت من سند را iبه آقای زریبافان داده که این سند الان در گاو صندوق باشگاه استقلال است.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت : علی فتح اله زاده  گفته بود با احداث کمپ استقلال ۷۰ میلیارد تومان iبه ثروت استقلال اضافه نموده که فعلا این ۷۰ میلیارد با صحبتی که وزارت ورزش نموده، مغایرت دارد.

 آشتیانی در پایان گفت: نمی دانم بعضی ها چطور جواب هواداران استقلال را می خواهند بدهند اما فکر می نمایم  مردم بسیار فهیم تر از این حرفها می باشند که ما فکر می کنیم، مردم بسیار با هوش می باشند و مسائل را بسیار خوب تجزیه و تحلیل می نمایند اما اشکال این است که فکر می کنیم iبهتر از مردم می فهمیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.