واکنش سازمان لیگ به اتفاقات بازی تراکتور و پرسپولیس در تبریز

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: قرار بود تنها ۳۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه یادگار امام (ره) برای هواداران تراکتور اختصاص یابد که این امر رعایت نشد و باید دلیل آن را مشخص شود.

واکنش سازمان لیگ به اتفاقات بازی تراکتور و پرسپولیس در تبریز

به گزارش ممتاز نیوز، سهیل مهدی در خصوص این که چرا ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز شاهد حضور این تعداد از حضور هواداران تراکتورسازی تبریز بود، افزود: دستورالعمل و صورتجلسه قبلی برای برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس همه چیز را مشخص کرده بود، آنچه مسلم است در دیداری که نیمه تمام باقی ماند این مساله رعایت نشده بود.

وی ادامه داد: این که چرا مصوبات و دستورالعمل موجود رعایت نشده نیازمند بررسی است اما شنیده شده که نتوانستند جمعیت را کنترل کنند و برای همین شاهد برخی حوادث بودیم.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد: قرار بود همه مسایل بر اساس همان ۳۰ درصد مصوبه رعایت و اجرایی شود اما این که چرا و چگونه این تعداد هوادار وارد ورزشگاه شدند، نیازمند بررسی است که پس از دریافت گزارش‌ها و اخبار موثق می‌توان درباره آن اظهار نظر کرد.

تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام (ره) با قضاوت «سیدرضا مهدوی» به مصاف پرسپولیس رفت که این بازی پس از پرتاب اشیاء از سوی هواداران تیم میزبان (سنگ و بطری) و در حالی که با تساوی بدون گل در حال برگزاری بود از دقیقه ۷۰ از سوی داور نیمه تمام اعلام شد. 

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.