واکنش عجیب مارادونا به حضور در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران

فروردین ۱۴۰۳

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین با انتقاد شدید از بعضی از رسانه‌های ایران تاکید کرد که خبر پول گرفتنش برای رونمایی از لباس تیم ملی ایران کذب است و آرژانتین را به هیچ قیمتی نمی فروشد.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، بعد از آنکه تیم ملی فوتبال ایران با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه شد، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و شرکت اسپانسر لباس تیم ملی با دیگو مارادونا اسطوره فوتبال دنیا رایزنی کردند تا ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین را به مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی دعوت کنند. حتی علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم هفته قبل این خبر را تایید کرده بود. در این میان حتی اعلام شد که مارادونا برای حضور در ایران مبلغ یکصد هزار دلار از طرف شرکت حامی تیم ملی دریافت خواهد کرد.

دیگو مارادونا که در حال حاضر سفیر ورزش امارات است و در دبی به سر می برد، به شدت این خبر را تکذیب و رسانه های ایرانی را به دروغگویی متهم کرد! وی گفت: گزارش مطبوعات ایران دروغ و بی اساس است. حتی فکر این که پیراهن کشور خودم را به هر قیمتی بفروشم غیر ممکن است.

مارادونا تاکید کرد: من به این دروغ ها عادت کرده ام. پیراهن آرژانتین را با هیچ قیمتی عوض نمی کنم.

وی در ادامه گفت که رسانه ها همواره علیه او با خبرها کذب حاشیه سازی می کنند ولی “زمان حقانیت او را ثابت می کند”. مارادونا با تاکید مجدد بر اینکه کشورش آرژانتین را دوست دارد توضیح داد: به خاطر توقعاتی که از او می رود همیشه این کارها را بدون دریافت پول و به صورت رایگان انجام می دهم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.