واگذاری ۱۰۰ شرکت آب و برق

جام جم آنلاین: وزیر نیرو از واگذاری ۱۰۰ شرکت مرتبط با صنعت آب و برق خبر داد و گفت: خصوصی سازی شرکت های آب و برق، از برنامه های مهم است.

  به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، مجید نامجو امروز در دومین همایش نظارت پیشگیرانه و پاسخگویی عالمانه با رویکرد تبیین قانون ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد ، با اشاره به شعار چهار وجهی وزارت نیرو در جلوگیری از فساد اداری، این شعارها را شامل سرعت در اجرا، کاهش در هزینه ها، شفاف سازی و بهره وری برشمرد.

 وی گفت: شفاف سازی یکی از کارهای مهم وزارت نیرو در دولت نهم و دهم و به ویژه در بحث اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در صنعت آب و برق است.

نامجو فعال شدن کمیته ارتقای سلامت اداری در دو سال گذشته را از دیگر اقدام های وزارت نیرو برای مبارزه با فساد اداری دانست و تصریح کرد: راهبردهای سلامت اداری نیز در وزارت نیرو تبیین شده است.

وزیر نیرو استفاده از سفرهای استانی و بررسی شکایت ها و درخواست ها و اجرای اصل ۴۴ را از دیگر اقدام های این وزارتخانه در جهت کاهش فساد اداری دانست و یادآور شد: ارتباط تنگاتنگ با مردم و واگذاری تصدی ها بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، موجب کاهش فساد اداری در وزارت نیرو شده است.

وی با بیان آنکه اکنون ۱۰۰ شرکت مرتبط با صنعت آب و برق و تعدادی نیروگاه واگذار شده است، واگذاری شرکت های توزیع برق و ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی را از دیگر فعالیت های در حال انجام وزارت نیرو در چارچوب اجرای اصل ۴۴ اعلام کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.