واگذاری ۲۱ درصد از سهام ایرانسل

یکشنبه ۱۴ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است فارس- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از قطعی بودن واگذاری ۲۱ درصد سهام ایرانسل در بورس خبر داد و گفت: منتظریم شرایط برای واگذاری این سهام آماده شود و سپس اقدام کنیم.

رضا تقی‌پور در پاسخ به این که واگذاری ۲۱درصد سهام ایرانسل حدود یک سال است در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح شده و هنوز نتیجه آن اعلام نشده است، اظهار داشت: وضعیت کاملا مشخص است و باید این سهام واگذار شود.

وی در عین حال افزود: منتظریم شرایط اقتصادی برای واگذاری ۲۱ درصد سهام ایرانسل مناسب شود و سپس آن را برای واگذاری آماده کنیم.

موضوع واگذاری ۲۱ درصد سهام ایرانسل در بورس از وقت دریافت پروانه این اپراتور مورد بحث بود زیرا مدیران ایرانسل مدعی بودند شرایط واگذاری ۲۱ درصد سهام ایرانسل در بورس مربوط به مناقصه وقت ترکسل است و با عدم موفقت ترکسل در به دست آوردن مناقصه اپراتور دوم تلفن همراه، این شرط نیز خود به خود ملغی شده است و شرط واگذاری سهام ایرانسل در بورس که در الحاقیه پروانه این اپراتور ذکر شده صحیح نمی باشد.

همچنین مدیرعامل ایرانسل نیز پیش از این گفته بود این موضوع که ایرانسل ملزم به واگذاری ۲۱ درصد است یا خیر پیش از این از کمیسیون تنظیم مقررات استعلام شده بود و همچنان منتظر پاسخ رگولاتوری می باشند.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.