ودافون شرکت کابلی Kabel Deutschland را خرید

۲۸ام بهمن ،

 

شرکت مخابراتی ودافون طی گزارشی اعلام کرد که با پرداخت ۸ میلیارد دلار شرکت آلمانی Kabel Deutschland تولیدکننده کابل‌های تلویزیونی را خریداری می‌کند تا تلاش‌های خود در زمینه انجام عملیات‌های خطوط کابلی زمینی را که از سال قبل آغاز کرده بود و قصد خرید شرکت Cable & Wireless Worldwide را نیز داشت، عملی کند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گزارش انتشار یافته توسط نشریه آلمانی Manager Magazin حاکی از آن است که شعبه ودافون در کشور آلمان پیش‌نویس طرح خرید این شرکت آلمانی را ارایه کرده است و به‌زودی این قرارداد را به پایان می‌رساند.
 
منابع آگاه توضیح داده‌اند که هنوز هیچ تصمیم نهایی برای نحوه مدیریت این شرکت توسط مدیران ودافون گرفته نشده است و این در حالی بوده که خرید چنین شرکتی همواره مورد علاقه "ویتوریو کولائو"(Vittorio Colao) مدیرعامل ودافون محسوب می‌شده است. لازم به ذکر است که ودافون پیش از این بارها شرکت Kabel Deutschland را مورد بررسی قرار داده بود که البته هرگز اقدامی برای خرید آن نکرده بود.
 
شرکت ودافون در پی این خرید اعلام کرد که به همکاری‌های خود با یکی از شرکایش به نام Arcor در حوزه خطوط کابلی زمینه خاتمه می‌دهد. این شرکت از سال ۲۰۰۹ میلادی تاکنون با ودافون همکاری می‌کرده است.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.