ورزش های رزمی خوزستان پیشرفت چشمگیری داشته است

۱۶اردیبهشت،

دبیر فدراسیون ورزش های رزمی گفت: ورزش های رزمی خوزستان پیشرفت چشمگیری داشته و در بحث مدال آوری رشد خوبی از خود نشان داده است.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، محسن احمدی در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های رزمی استان خوزستان که در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: به موازات پیشرفت‌هایی که فدراسیون از نظر توسعه کمی و کیفی و در بخش‌های همگانی و قهرمانی داشته‌ است، در استان‌ها نیز پیشرفت داشته‌ایم که خوزستان نیز جزو استان‌هایی بوده است که طی این مدت به پیشرفت قابل توجهی دست یافته و در تمام پیکارهای سبکی و ملی حضور فعالی داشته است.

احمدی خاطر نشان کرد: در یکی، دو سال اخیر خوزستان چندین میزبانی رقابت ها را برعهده داشت و در بخش بانوان تحول چشمگیری از خود نشان داد و با برنامه‌ریزی‌ای که داشت، بسیار خوب عمل کرد و فدراسیون نیز راضی بوده است.

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی بیان کرد: ورزشکاران خوزستانی در چندین رشته از تیم‌های ملی، جزو نفرات اول و یا دوم قرار گرفتند و در تمامی تیم های ملی یک ورزشکاران از خوزستان وجود دارد.

وی افزود: یکی از مسابقه های پیش‌رو رقابت‌های “کام‌بت‌گیم” است که مدال آن برای ورزشکاران رزمی سراسر دنیا اهمیت دارد. این دیدارها اواخر مهرماه در روسیه برگزار خواهد شد و ایران نیز در این دوره از بازی ها شرکت خواهد کرد.

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی در پایان گفت: همه اعضای مجمع باید به رییس تازه در راستای توسعه ورزش های رزمی خوزستان کمک کنند و با همدلی، تعامل و وفاق زمینه رشد و پیشرفت هر چه بیشتر آن را فراهم کنند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.