ورشکستی خودروسازان محتمل بود

احتمال ورشکستی خودروسازان وجود داشت

ممتازنیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره افزایش قیمت خودرو که در دستورکار کمیته قیمت گذاری خودرو قراردارد گفت: اگر خودروسازی ها قیمت خودرو های تولیدی را افزایش نمی دادند ورشکست می شدند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از خانه ملت، محسن بیگلری افزود: افزایش قیمت خودرو به میزان مصوب سال قبل منطقی بود اما افزایش قیمت در سال جاری بی رویه است و قابل قبول نیست.
نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی درباره ریشه مشکلات تولید خودرو گفت: مدیریت شرکت های خودروسازی در ایجاد مشکلات این صنعت موثر است و پیش بینی می شود با توجه به شرایط موجود، قیمت خودروهای داخلی با کاهش روبرو نشود.
بیگلری با بیان اینکه اگر خودرو در استانهای مختلف تولید شود می توان انتظار داشت تا قیمت ها کاهش یابد تصریح کرد: هر چه صنایع خودروسازی به مناطق مرزی کشور نزدیک تر باشند تولید و ساخت این خودروها کم هزینه تر خواهد بود وبا قیمت مناسب تری به دست مشتریان می رسد.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تزریق ۲ هزار میلیارد تومان به شرکت های خودروسازی را بسیار لازم و ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه صنعت خودروسازی به عنوان ما در صنایع کشور محسوب می شود و نیروی کار بسیاری را در خود جای داده است از این رو لازم است که حمایت های ویژه و گسترده ای از شرکت های خودروساز جهت ادامه فرآیند تولید صورت پذیرد.
نماینده مردم سقز و بانه درمجلس با اشاره به بالا بودن قیمت تمام شده محصولات در واحدهای تولیدی خودرو، اظهار کرد: با این تفاسیر و با توجه به شرایط موجود نمی توان انتظار داشت که خودرو های ساخت داخل با کاهش قیمت روبرو شوند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.