ورود ارتش زمینی رژیم صهیونیستی به غزه ناکام ماند

شاخه نظامی حماس اعلام کرد که رزمندگان گردان‌های القسام یک نیروی زرهی رژیم صهیونیستی را که از سوی خان یونس چند متر از حصار مرزی گذر کرده بود، در کمین قرار داده و همچنین ۲ بولدوزر و یک تانک دشمن را منهدم کردند.

ورود ارتش زمینی رژیم صهیونیستی به غزه ناکام ماند

به گزارش ممتاز نیوز، گردان‌های شهید «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز (یکشنبه) یک نیروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با عبور چند متر از دیوار مرزی در شرق خان یونس وارد نوار غزه شد که در دام نیروهای مقاومت افتاد و پس از آن، نیروهای دشمن مجبور به عقب‌نشینی شدند.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان شاخه نظامی حماس در این عملیات، فورا نیروی نفوذی دشمن را محاصره کرده و ۲ بولدزر و یک تانک نیروی زرهی صهیونیستی را منهدم کردند.

این در حالی است که امروز «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا با اذعان به دشواری حمله زمینی به غزه، اعلام کرد «حمله زمینی به غزه ممکن است به دلیل تونل‌های ساخته شده توسط حماس دشوارتر باشد».

«اسحاق بریک» سرلشکر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفته است: ورود به غزه اکنون یک دام است، تلفات سنگینی به جا خواهد ماند و این جنگ بسیار طولانی خواهد شد، باید به محاصره غزه و بمباران آن ادامه داد و پس از آن حمله زمینی را آغاز کرد.

از طرف دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از فشارهای بین‌المللی بر رژیم صهیونیستی به منظور تعویق حمله زمینی به غزه خبر داد تا مذاکرات برای آزادی اسرا در غزه به نتیجه برسد.

«مارک ریغیو» مشاور ارشد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم جنگ غزه را «دشوار» خواند.

انتهای پیام/


جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.