ورود دوراسل به بازار باطری موبایل

کمپانی Duracell یک سیستم پاور ۲۴ ساعته یا ۲۴-Hour Power System را اخیرا طراحی کرده و به زودی روانه بازار خواهد کرد.
این سیستم جدید در ابتدا برای آیفون عرضه خود را آغاز می کند. این سیستم برای آیفون قابلیت شارژ بیسیم دارد و از یک باطری پشتیبان نیز بهره می برد. البته در این پروژه کمپانی Powermat نیز Duracell را همراهی می کند و بخش زیادی از این ابتکار عمل خلاقانه مدیون شرکت Powermat است که با نام Wireless Power Nation در اختیار کاربران قرار گرفته است.
duracell.JPG
این شرکت در مکان های عمومی نقاطی را برای شارژ بیسیم در اختیار کاربران خود قرار داده است. این سیستم در سال ۲۰۰۹ راه اندازی شده و شامل یک پوشش قابل انعطاف یا mat به همراه یک کیس تلفن همراه است که تجهیزات و امکانات لازم برای شارژ بیسیم را در اختیار کاربران قرار می دهد.
باطری پشتیبانی که در بسته بندی این محصول جدید قرار دارد به ادعای کمپانی Duracell یک شارژ کامل را برای آیفون مهیا می کند و مانند بسیاری از تجهیزات جانبی با استفاده از پورت micro USB و کانکتور اپل به آیفون متصل می شود.
به گزارش افزار پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از .C.W،در سیستم Wireless Power Nation شارژ های بیسیم Powermat در نقاط پر ترافیک شهر نیویورک نظیر Barclays Center ،Madison Square Garden و Delta Sky Club نصب خواهند شد. قیمت این بسته شارژ ۲۴ ساعته ۱۰۰ دلار تعیین شده است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.