“وزش باد گرم” دمای کشور را افزایش داد/ “تهران” داغ تر از دیروز

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی امروز در سواحل شمالی کشور بخصوص در استان های گیلان و اردبیل به سبب وزش باد گرم نسبتا شدید، دمای هوا بطور محسوسی افزایش می یابد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “پنجشنبه ۱۱مهرماه ۹۲” اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی امروز در سواحل شمالی کشور بخصوص در استان های گیلان و اردبیل به سبب وزش باد گرم نسبتا شدید، دمای هوا بطور محسوسی افزایش می یابد.
براساس این گزارش ممتاز به نقل از، امروز و فردا وزش باد در مناطق شمال غرب و غرب کشور نیز افزایش می یابد که در برخی مناطق وقوع گردو خاک دور از انتظار نیست.
شایان ذکر است، از بعدازظهر فردا با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر ، دمای هوا در این مناطق کاهش یافته و از اواخر وقت در سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل بارش پراکنده باران آغاز می شود.

لازم به ذکر است، از روز شنبه بر میزان گستردگی بارش ها افزوده می شود و این شرایط تا اواسط هفته آینده ادامه می یابد و در این مدت دمای هوا علاوه بر سواحل در شمال غرب و غرب کشور و دامنه های جنوبی البرز نیز بطور محسوس کاهش خواهد یافت و همچنین در شمال شرق کشور دما از روز یکشنبه به بعد رخ خواهد داد.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، صاف ودر پاره ای نقاط وزش باد پیش بینی می گردد و در بیشینه دمای خود به ۳۲ درجه و درکمترین حالت به ۲۲ درجه بالای صفر خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.