وزیر ارتباطات: تعرفه همراه اول با اجرای فاز دوم هدفمندی تغییر نمی کند

۲۶فروردین۱۳،

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ثابت ماندن نرخ تعرفه مکالمه همراه اول بعد از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها خبر داد و گفت: شبکه ملی اطلاعات تا پایان برنامه پنجم راه اندازی خواهد شد.
 
محمد حسن نامی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه برای تکمیل طرح های نیمه تمام با شدت فعالیت ها را آغاز کرده ایم، افزود: شبکه ملی اطلاعات تا پایان برنامه پنجم یعنی دو سال و نیم دیگر راه اندازی خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه اینترنت پاک نیز در کشور افزایش باند خواهد داشت، تصریح کرد: با افزایش درگاه های اینترنتی دیگر استفاده جرم آمیز از اینترنت کاهش میابد.
نامی از ثابت ماندن نرخ تعرفه مکالمه همراه اول بعد از هدفمندی یارانه ها خبر داد و گفت: شبکه ملی اطلاعات تا پایان برنامه پنجم راه اندازی خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که تا ۱۵ روز دیگر افزایش باند برای شبکه داخلی اینترنت انجام می گردد افزود: محدودیتی نیز برای استفاده از اینترنت برای کاربران وجود ندارد فقط موارد مجرمانه در استفاده از شبکه جهانی کنترل خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ثابت ماندن تعرفه تلفن همراه بعد از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه تصریح کرد: با اجرای فاز دوم هدفمندی افزایشی در تعرفه ها اتفاق نمی افتد.
نامی با یادآوری مشکلات رایتل، اپراتور سوم برای واردات تجهیزات مورد نیاز،گفت: پیوست فرهنگی در این زمینه در حال انجام است و این در حال حاضر در اختیار شورای عالی مجازی بوده تا تصمیم گرفته و ما را با خبر کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: افزایش باند برای شبکه داخلی تا چند روز آینده انجام گرفته و استفاده کاربران بدون هیچ محدودیتی انجام می گردد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.