وزیر بهداشت: بیمه‌ها ۹۰ درصد هزینه خدمات درمان ناباروری را پرداخت می‌کنند

وزیر بهداشت، از پوشش ۹۰ درصدی خدمات درمان ناباروری خبر داد.

وزیر بهداشت: بیمه‌ها ۹۰ درصد هزینه خدمات درمان ناباروری را پرداخت می‌کنند

به گزارش ممتاز نیوز، بهرام عین اللهی، در حاشیه برگزاری اجلاس معاونین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، در خصوص اقدامات حمایتی وزارت بهداشت در زمینه درمان ناباروری، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی وزارت بهداشت، بحث جوانی جمعیت است. سه و نیم میلیون فردِ نابارور در کشور داریم و این افراد چنانچه از خدمات درمانی خوبی بهره مند شوند، می‌توانند صاحب فرزند شوند.

وی افزود: با توجه به اهمیت این اولویت، به بیمه‌ها تاکید شد که هزینه افرادی که نابارور هستند را پرداخت کنند و باید این مژده را به ملت بدهیم که ۹۰ درصد خدماتی که برای افراد نابارور انجام می‌شود، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد و این موضوع را به تمام مراکز مربوط اعلام کردیم تا افراد نابارور را با احترام پذیرش کنند.

عین اللهی گفت: از طرفی مراکز ناباروری در استان‌های مختلف گسترش پیدا کرده است و امیدواریم با این اقدام خدمات پایداری برای درمان ناباروری ارائه شود.

وی در خصوص وضعیت کنونی کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: این همه گیری هنوز در جهان خاموش نشده است و ممکن است با جابجایی‌ها و مسافرت‌هایی که صورت می‌گیرد، سویه های جدیدی پیدا شود، بنابراین باید همچنان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرده و مراقب باشیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.