وزیر ورزش: هیچکس نباید از عنوان تنها حامی استفاده کند و همراه اول هم قراردادی با سازمان ورزش ندارد

۲۷م اسفند ،

محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان ضمن بازدید از ایسنا به گفت‌وگو با خبرنگاران اداره ورزشی نشست و دربارهٔ چالش‌های موجود در ورزش و مسائل روز گفت‌وگوی مفصلی را انجام داد.

 

وی در بخشی از مصاحبه مفصل خود با ایسنا در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود "چندی پیش بحث شکایت وزارت ورزش و جوانان از همراه اول طرح شد. گویا هیچ قراردادی میان وزارتخانه با همراه اول وجود ندارد و آن‌ها بدون پرداخت هیچ پولی در برنامه‌های تلویزیونی خود را به عنوان تنها حامی ورزش ایران معرفی می‌کنند."  گفت: ابتدا شکایت وزارت ورزش جنبه عمومی داشت که چرا شرکتی یا مؤسسه‌ای از جمله همراه اول می‌گوید تنها حامی ورزش کشور است. معنای آن این است که ورزش حامی دیگری ندارد این جمله درست نیست.این یعنی ما سایر حامیان مالی را در لغت هم استفاده از "تنها حامی" ایراد دارد. این اشکال در عنوان کلمه وجود دارد.
 
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: هیچ کس نباید از عنوان تنها حامی استفاده کند، چرا که در ایران ورزش حامیان بسیاری دارد. از طرفی همراه اول قراردادی با سازمان ورزش ندارد که از این عنوان استفاده کند بنابراین وقتی قراردادی وجود ندارد به نظر می‌رسد کار درستی نیست باید پیگیری شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.