وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به کمیسیون اجتماعی می‌رود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

” علی ربیعی” وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هفته جاری برای پاسخگویی به سوال ۶ نماینده به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی می‌رود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه یکشنبه هفته جاری ضمن بحث و تبادل‌نظر پیرامون اهداف و برنامه‌های کمیسیون اجتماعی در اجلاسیه سوم، ادامه رسیدگی به طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار اعاده شده از شورای نگهبان و بررسی طرح یک‌فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۵ قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش اعاده شده از صحن علنی را در دستور کار دارند.

همچنین اعضای این کمیسیون در جلسه سه‌شنبه خود نیز میزبان “علی ربیعی” وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور پاسخگویی به سؤالات حسین طلا نماینده تهران، احمد شوهانی نماینده ایلام، عبدالرحمان رستمیان نماینده دامغان، حسین نیازآذری نماینده بابل، حمید رسایی نماینده تهران و رسول خضری نماینده ایرانشهر خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ تقاضای انتقال کمیسیون سیدامیرحسین قاضی‌زاه‌هاشمی به کمیسیون بهداشت و درمان سه‌شنبه هفته آینده در کمیسیون مذکور بررسی می‌شود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي:

    جناب آقای انوشیروان بند پی
    ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور
    سلام علیکم
    احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و ………. شامل ما نمی شود. جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم. در اداره ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند. حال این این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم !و نه مانند همکاران خدمات کشوری! نه مثل همکاران قراردادمعین !موقع پرداخت پاداش پایان سال، عیدی ما باید اندازه مبلغ عیدی کارمندان رسمی باشد چونکه حقوق ما از محل بند (( و )) تبصره ۱۹ قانون بودجه و از طریق خزانه پرداخت می شود. اگر تفاوت ما از نوع بیمه باشد که نیروهای پیمانی و قرادادهای کار معین نیز بیمه تأمین اجتماعی می باشند! مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خصوصی و یا کارخانجات نیستیم بلکه ما به استخدام سازمانی کاملاً دولتی درآمده ایم. لذا جهت احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری ما کارکنان رسمی کارگری شاغل در اداره دولتی خواهان تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی می باشیم تا بتوانیم همانند کارکنان رسمی از قانون نظام هماهنگ و خدمات کشوری بهره مند شویم.این مشکل کلیه همکاران رسمی کارگری بهزیستی سراسر کشور می باشد.
    با احترام
    جمعی از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.