وطنخواه: از کریمی خواهش می‌کنم برگردد

۱۶اردیبهشت،

arash khamooshi (27 of 45)-6.jpg

عضو کمیته فنی پرسپولیس مهم‌ترین اشتباه گل‌محمدی را دادن پنالتی اول به نوروزی با توجه به شرایط بد روحی این بازیکن دانست.

رضا وطنخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهم‌ترین اشتباه کادر فنی پرسپولیس در بازی با سپاهان را قرار دادن نوروزی به عنوان پنالتی‌زن اول دانست و تصریح کرد: در طول هفت دقیقه‌ای که طول کشید تا نوروزی پنالتی اول را بزند استرس بسیاری از جو ورزشگاه به او وارد شد که چهره او به خوبی آن را نشان می‌داد.

وی افزود: گل‌محمدی اگر تجربه کافی داشت باید با توجه به دیدن شرایط نوروزی بلافاصله ضربه اول پنالتی را به بازیکن دیگری می‌سپرد تا با یک روحیه خوب بتواند آن را گل کند که تاثیر بسیاری در روحیه بازیکنان داشت.

پیشکسوت پرسپولیس دربارهٔ خداحافظی مهدوی‌کیا نیز گفت: با توجه به قبل درخشان مهدوی‌کیا وی باید به عنوان یک بازیکن ثابت از ابتدا به میدان می‌رفت و دقایق بیشتری بازی می‌کرد، کما اینکه در دقایقی که در زمین بود بسیار عالی کار کرد و دو ضربه ایستگاهی عالی زد.

وطنخواه ادامه داد: افسوس من به خاطر باخت پرسپولیس نیست، فقط به خاطر نوع خداحافظی مهدوی‌کیا بود که بسیار غریبانه و با چشمانی اشکبار و بسیار تاسف‌آور با آن همه خدمت به پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کرد.

وی خداحافظی کریمی از پرسپولیس را به سبب ناراحتی بیش از حد از باخت مقابل سپاهان دانست و گفت: من به عنوان یک پیشکسوت و پیرمرد از علی کریمی خواهش می‌کنم که به پرسپولیس برگردد زیرا او به عنوان یک الگو مطرح است و می‌تواند تا چند سال به پرسپولیس کمک کند.

وطنخواه با بیان اینکه دل من هم مانند هواداران از این باخت شکست، تاکید کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و با این شکست از بین نمی‌رود و مطمئنا فصل آینده جبران خواهد کرد.

وطنخواه با بیان اینکه گل‌محمدی عملکرد قابل قبولی در لیگ برتر داشته و توانست رتبه پرسپولیس را از ۱۲ به ۶ برساند، تاکید کرد: گل‌محمدی تجربه بازی‌های بزرگ را نداشت و کمک‌هایش نیز بسیار پایین‌تر از او بودند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در شرایطی که گل‌محمدی در بازی با سپاهان به سبب استرس بالا ناخن‌های خود را می‌جوید هیچ شخص باتجربه‌ای در کنارش نبود که بتواند به او در آن شرایط کمک کند.

وی همچنین تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که در بازی با سپاهان حضور داشتند را در حد این تیم بزرگ ندانست و اظهار کرد: بسیاری از این بازیکنان در لیست سال بعد حضور نخواهند داشت.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین گفت: بهترین گزینه برای سرمربی‌گری پرسپولیس در فصل آینده یک ایرانی باتجربه است تا شناخت خوبی از شرایط فوتبال ایران و بازیکنانش داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از نقاط ضعف پرسپولیس را یادداشت کرده‌ام و آن را به زودی در جلسه‌ای که در باشگاه پرسپولیس خواهیم داشت بیان می‌کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.