وعده هایی که هیچ وقت سرانجام نداشت

۸ م دیماه ،

شورای عالی سینما از زمان تاسیس تاکنون هیچ یک از وعده های خود را عملی نکرده است.

سعید سعدی، تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد فعالیت های شورای عالی سینما گفت: شورای عالی سینما آن طور که باید اطلاع رسانی در حوزه فعالیت های خود انجام نداده است و اهالی سینما را نیز در جریان مسائل خود نگذاشتند.
 
وی ادامه داد: شورای عالی سینما تاکنون هیچ گونه از وعده ها و مصوبات خود را اجرایی نکرده و تمام وعده هایشان در حد صرف بوده است.
 
سعدی ضمن اشاره به عملی نشدن وعده ها اظهار داشت: تا آن جایی که در جریان هستیم اتفاق خاصی در خصوص انجام وعده ها و پیگیری ها نشنیدم و با وجود مشکلات بسیار در حوزه سینما هیچ گونه مباحثی از شورای عالی به بحث و نتیجه گیری نرسیده است.
 
وی در خصوص حضور شورای عالی سینما در عرصه هنر هفتم تاکید کرد: با توجه به این که شورای عالی سینما زیر نظر ریاست جمهوری فعالیت می کند با تدبیرهای درست و اجرایی کردن در چرخه سینما تحول و روند خوبی در زمینه تولید و زیر ساخت های سینمایی خواهد داشت.
 
این تهیه کننده در ادامه در خصوص فعالیت هنری خود و فیلم “سیزده” گفت: فیلم “سیزده” آخرین مراحل فیلم برداری خود را سپری می کند و تا یک هفته دیگر به پایان می رسد.
 
وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که فیلم “سیزده” را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم و به همین منظور تدوین آن را نیز به طور همزمان انجام می دهیم.
 
شایان ذکر است، فیلم “سیزده” به کارگردانی هومن سیدی و با بازی امیر جعفری، آزاده صمدی و ریما رامین فر و ویشکا آسایش برای سی و یکمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.
 
هومن سیدی پیش از این فیلم تحسین شده آفریقا را ساخته است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.