وقتی جادوگر حاشیه ساز می شود ؟

بی شک حاشیه های دو هفته اخیر پرسپولیس نقش زیادی در نتایج این تیم پرطرفدار داشت . بعد از بازی پرسپولیس با الغرافه، کریمى رسما به چندتا از همبازیانش اعتراض کرد و در عین حال، غیر رسمى و غیرمستقیم از کار «کادر فنى» پرسپولیس و شخص دنیزلى نیز ایراد گرفت!

به گزارش «تابناک»، ناخواسته خود را در مقابل همبازیانش قرار داد و روحیه هم تیمی هایش را تضعیف کرد. در واقع کریمی این روزها، ولو ناخواسته، همان بلایی را بر سر دنیزلی دارد می اورد که پیشتر مجتبی جباری بر مظلومی آورد.
یک شکست پرگل دیگر براى سرخپوشان پرسپولیس در عرض ۵ روز دو شکست پرگل ۴ بر ۲ و ۴ بر یک را در مقابل تیمهاى سایپا و تراکتورسازى متحمل شد تا هواداران پرتعداد این تیم روزهاى پرالتهابى را پشت سربگذارند.

 بی شک حاشیه های دو هفته اخیر پرسپولیس نقش زیادی در نتایج این تیم پرطرفدار داشت . بعد از بازی پرسپولیس با الغرافه على کریمى رسما به چندتا از همبازیانش اعتراض کرد و در عین حال، غیر رسمى و غیرمستقیم از کار «کادر فنى» پرسپولیس و شخص دنیزلى نیز ایراد گرفت! و ناخواسته خود را در مقابل همبازیانش قرار داد و روحیه هم تیمی هایش را تضعیف کرد .

در واقع علی کریمی این روزها، ولو ناخواسته، همان بلایی را بر سر دنیزلی دارد می اورد که پیشتر مجتبی جباری بر مظلومی آورد: اقتدارزدایی از مربی و بی اعتبار کردن او نزد تماشاگران و سایر بازیکنان.

جادوگر متعصب سرخپوشان فراموش نکند که همین بازیکنان با مربیگری دوستش استیلی چگونه بازی می کردند و در دربی ها همیشه سر افکنده بودند ..پرسپولیس دنیزلی زیبا بازی می کند این موضوع را همه کارشناسان قبول دارند و همین امر موجب آشتی دوباره تماشاگران قرمز دوست است که رکورد تماشاگران آسیا را شکستند ، جالب این که پرسپولیس تنها تیم ایرانی صدرنشین آسیایی ست و در صورت برتری خانگی مقابل الهلال صدر نشین می شود و بازی آخر این تیم نمایشی می شود …

بر فرض که کریمی در انجام این کار موفق شود. واقعاً این کار او به چه کار پرسولیس می آید؟

پس از اینکه استیلی از پرسپولیس رفت و دنیزلی مربی این تیم شد، قرمزپوشان با عملکرد خوبشان در لیگ قهرمانان اسیا، از بحران برون جستند و سکوهای خالی شان را در ورزگاه آزادی، دوباره مملو از تماشاگر دیدند.

اما درست در شرایطی که کار پرسپولیس رو به سامان یافتن بود، علی کریمی با اقتدار دنیزلی در مقام سرمربی تیم مشکل پیدا کرد و در برابر پیرمرد ترک ایستاد و اقتدار او را به چالش کشید…

اگر بخواهیم منصفانه در مورد حرفهاى کریمى فکر کنیم، یک بخش از سخنان جادوگر محبوب فوتبال ایران درست بود؛ بعضى از بازیکنان پرسپولیس واقعا در زمین راه مى روند! پس طبیعى است یک بازیکن پرتلاش مانند کریمى، لااقل دلش به حال خودش بسوزد و به آنها یادآور شود که دارند کجا بازى مى کنند؟ اما اینکه کریمى در مورد تصمیمات دنیزلى اعتراض کند و به عملکرد کادر فنى ایراد بگیرد؟ این یکى را نمى توان به على آقا حق داد؛ در هر صورت دنیزلى مربى بزرگیست و اگر کریمى اعتراضى هم به عملکرد او دارد، باید موضوع را به عنوان کاپیتان تیم با خود آقا مصطفى در میان بگذارد، نه اینکه مساله را رسانه اى کند و مصاحبه انجام دهد تا جنجال به پا شود؟

در این میان یکى دیگر از پیشکسوتان دوست داشتنى پرسپولیس هم غیرمستقیم علیه على کریمى گارد گرفته! کریم باقرى مى گوید:« مسائل فنى پرسپولیس به بازیکنان ربطى ندارد!» آنچه به نظر مى رسد این که درون باشگاه پرسپولیس دارد اتفاقاتى رخ مى دهد که یقینا به نفع تیم نیست!

علی کریمی اسطوره پرسپولیس است اما شخصیت اقتدارستیز او، هر چند که او را جذاب و محبوب می کند، اما گاهی هم کار دست خودش و تیمش می دهد.

کریمی کاپیتان پرسپولیس است و در این فصل به راستی در نقش یک رهبر تمام عیار در پرسپولیس ظاهر شد. او هنگامی که پرسپولیس استیلی در بحران دست و پا می زد، تنها نقطه اتکای سرخپوشان برای رسیدن به آرامش و خروج از بحران بود…

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.